2012年3月26日星期一

南瓜豆腐包 Pumpkin & Tofu Bread

有陣時啲嘢真係可遇而不可求,你要專登去搵佢時就未必搵到,但無諗起佢時又會俾你發現到。


 


    正當我搵緊食譜整麵包嘅時候,突然見到 Rachel 個南瓜豆腐包食譜,真係開心到不得了,因為之前整南瓜栗子忌廉湯同一個超失敗豆腐慕斯蛋糕時,都用剩咗啲南瓜同豆腐,咁呢個麵包就正好幫我 "清貨尾" 喇!





材料:
豆腐 100
南瓜 150
高筋麵粉 200
低筋麵粉 80
老麵 100
酵母 5
5
蛋液 40
25
50 毫升
橄欖油 15


- 豆腐快手汆一汆水;南瓜去皮、切粒,隔水蒸正腍身。



-
除橄欖油外,所有材料放入食物處理器內攪拌成麵糰,後加入橄欖油搓勻。



-
拎出麵糰,放上已灑粉嘅枱上,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰。



-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙包好,發酵約 1 個鐘。



-
將麵糰排氣後再次滾圓,放番入兜內發酵 30 分鐘。



-
再次排氣,並將麵糰平均分割成 2 份,滾圓後鬆弛 15 分鐘。



-
麵糰排氣後做形,放上已墊入爐防黏蓆嘅烤盤上,最後發酵約 45 分鐘。



-
放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗 15 分鐘。



- 出爐後放架上攤凍。


食譜出自 Rachel Yau 嘅《知廚之樂》。








可能因為水份勁高,整咁耐包,第一次做到稍為似樣少少嘅薄膜。





麵包質地好特別,超鬆軟之餘又帶點煙韌,可能因為老麵份量比較多嘅
關係。不過一如以往:咖啡包無咖啡味;甘筍包無甘筍味;
南瓜豆腐包無南瓜豆腐味!!





Notes
-  老麵製作方法,請參考燕麥包食譜。

-
由於南瓜同豆腐嘅濕度相當之高,所以建議先唔加水搓麵糰,甚至連南瓜同豆腐都唔好一
  次過加入,視麵糰濕度再加水調節。我呢次不但無落到水,就連南瓜同豆腐都用唔哂,麵
  糰已經夠哂水份。



-
即使麵糰濕度啱啱好,但會越搓越濕,所以必須酌量加入高筋麵粉以搓至唔黏手為止。



- 原食譜係用牛油,但如果用液體油的話,記得同樣要逐少加入,以免令到麵糰過濕。

6 則留言:

  1. 淨係d乜麵, 乜母都暈啦...成世都搞唔掂呢家野
    [版主回覆03/27/2012 19:01:45]妳條包筋仲未搭好呀!?

    回覆刪除
  2. 整得好靚仔呀,下次買開南瓜一定要試整
    [版主回覆03/30/2012 12:59:46]要喇,要喇!整完唔該報告吓喎!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年3月29日 上午8:03

    南瓜豆腐蛋糕我就整過,但包包未試過,只媽媽一定鐘意,看你介紹得咁清楚不妨一做,因為我成日覺得麵包好難整
    [緊張大師-小女人回覆03/30/2012 22:42:08]知道,明天我係第一次整包,我希望可以成功,我無機只好自己用手搓...看看我做成點先同你分享.
    [版主回覆03/30/2012 13:05:19]哈哈,好多人都係咁講,但我就反而覺得整麵包容易得多,慳好多功夫之餘,成功率仲高好多,反而整餅整蛋糕就好易失敗。所以我比較喜歡整麵包,而且麵包夠哂飽肚,整好之後就多數做埋lunch。
    不過提一提妳,呢個麵包係唔會有南瓜味同豆腐味o架,唔知點解整嚫包包都係咁,無咖啡味、無甘荀味、無番薯味、無………

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2012年3月29日 上午8:09

    對不起多問一句老麵係乜呀?在那可以買到呢,謝謝
    [版主回覆04/01/2012 02:08:25]妳唔好咁講,大家互相交流呀嘛!
    用剩嘅老麵我係會用保鮮紙包好,再用膠袋裝住放上冰格,到用前一晚就放番落下格解凍,咁就OK 呀!
    [緊張大師-小女人回覆03/30/2012 22:46:39]好多謝你呀,你只是太忙而已,我又要麻煩到你,我明天會做,看看我整成點,但做完餘下的老麵可以放入雪櫃保存用才拿出來,那就可以令麵包發酵得更好,質地更鬆軟,延長保質期,麵包唔會咁快老化而變得乾硬.謝謝謝謝
    [版主回覆03/30/2012 12:46:21]唔好意思呀,又試老人癡呆發作,完全無件事要link番老麵做法,sorry!不過啱啱加番喇,妳睇番Notes嘅第一點啦,依家有linko架喇!
    老麵其實係發酵過度嘅麵種,如果係整麵包時加入一細嚿老麵,可以令麵包發酵得更好,質地更鬆軟,延長保質期,麵包唔會咁快老化而變得乾硬。

    回覆刪除
  5. 我都有南瓜...等我搵日試下先
    [版主回覆04/01/2012 01:39:09]試試啦,唔難整o架!

    回覆刪除
  6. 豆腐用邊種 ??
    [版主回覆04/11/2012 19:51:53]我用腍豆腐呀!

    回覆刪除