2012年7月9日星期一

脆焦糖雪芳蛋糕

吓,冰格原來已經儲咗成大樽蛋白,我最鍾意就係用嚟整雪芳蛋糕,因為唔駛為咗額外用多隻蛋白而去打多隻蛋,咁就唔會多咗隻蛋黃唔知點用好,掉咗去又好浪費,最煩嘅就係蛋黃唔可以放冰格呢!

今次整咗個原味雪芳,其實我都落咗半枝雲呢嗱籽,不過完全食唔到味囉!



 


今次抹 cream 好少少喇,個 cream 唔好打到咁企身就易抹好多,
不過落
rum 酒時一下子收唔切手,攪到稀過頭!




唉,失敗呀!!懶用個打蛋器去攪麵糊,就咁用個膠刮嚟攪就算,
攪耐
咗,攪到個蛋糕變得有少少韌,同埋啲脆焦糖都有
少少溶咁款,可能天氣實在太熱喇!

3 則留言:

  1. 咁你記唔記得留左幾多個蛋白架....燉蛋白都好呀..唔使咁煩
    d cream見到都覺好稀咁流緊落黎呀..依家天氣未到最後關頭都唔好拎焦糖出黎呀..雪到石仔咁就0岩啦.
    [版主回覆08/03/2012 19:19:23]但係食 marcaron 又係覺得好甜喎!
    我見 Nigella 整都係狂落熱情果,但我自己唔係太好呢隻果,同埋唔容易買到!
    [毛豆回覆08/03/2012 18:34:22]凡係蛋白一定勁加糖先打得起,馬卡窿咪一樣!
    唔係狂加檸檬,而係配勁多百香果食
    [版主回覆08/03/2012 18:13:39]原來 "芭蕾舞" 好甜㗎!勁落檸檬至得囉!!
    [毛豆回覆07/10/2012 23:17:01]即係同燉蛋一樣之麻, 冇黃咪開正你果飯超健康又清淡啦..
    芭蕾舞鬼死咁甜超多糖呀..你要準備定大堆百花果先得, 鋪勁厚係面, 解甜.
    [版主回覆07/10/2012 16:32:59]講真,我真係唔記得個樽裡面有幾多隻蛋白喇,我只係每次用都用磅量住,每隻蛋白重 30g 咋!
    燉蛋白?同整燉蛋一樣嗎?都幾好咁喎!我諗住搵次整妳個心頭好呀,嗰個 "俄國芭蕾舞家" 呢!
    係囉,我老竇一食落口都話好稀呀!脆焦糖倒咗出嚟之後攤凍時,可以放雪櫃咩?我試過一次喺雪櫃拎出喺之後表面佈滿水珠,跟住就溶喇!

    回覆刪除
  2. 我以為係你買嘅添 !
    [版主回覆08/03/2012 18:10:00]點會呀,整得咁樣衰,如果真係買返嚟的話,咁嗰間 cake shop 都摺得囉!!

    回覆刪除
  3. 天使蛋糕呀~
    [版主回覆08/03/2012 18:12:01]可以咁講啦!
    不過其實真正嘅天使蛋糕應該係用純蛋白,唔會用蛋黃,我估「美心」因為推出一黑一白款式,所以先改個名做天使蛋糕同魔鬼蛋糕!

    回覆刪除