2012年7月23日星期一

撞到缸瓦佬!



之前喺 MOONmoon blog 度睇到佢介紹「缸瓦佬」,當時已經好有興趣去 打個 round”,點知去到旺角花墟時搵極都搵唔到,後尾再問番 MOONmoon 先知原來已經摺咗,準備喺運動場道搵舖重開,點知都係搵唔到佢嘅蹤影。



 



直到上個月,MOONmoon 又再提起「缸瓦佬」,原來卒之搬咗過灣仔!噚日教完 Ernest 之後,行經天樂里時,無意中俾我撞到 ,咁我梗係走入去同條 吓訕啦!



 



啲餐具真係好平,平均十零蚊就有交易,特別係啲入得焗爐
嘅容器,真係睇見件件都想買,但係平還平,屋企邊得咁多位擺至得㗎!好多碗碟已經重疊重咁擺,最近就係因為放得唔夠穩陣,一次過打爛幾件喇!!所以最終都好忍得手,只係買咗兩件咁大把!



其實我最主要就係買番一、兩隻疏乎里盅,因為早前又俾我打爛咗隻呀!
呢度只係賣 $7 隻,真係超抵!其實見到好多貨都係「吉之島 $10 店」
貨色,但佢就
$10 都唔駛,況且依家都已經變成「$12」㖭啦!

 




聽個看舖阿姐講,原來佢哋係做食肆生意,好多酒店、餐廳同食肆都搵佢攞貨,生意唔係全靠做門市,所以個阿姐話以後都唔會再喺對面海開鋪,因為九龍嗰邊啲租勁貴,根本頂唔順咁貴租,依家灣仔呢間舖都係由上環搬過㗎喎!

如果 blog 友們都有興趣去探條 "佬" 的話,可以睇番 MOONmoon 篇《缸瓦佬~英皇道!!!》,有哂卡片地址,仲圖文並茂㗎!

 

9 則留言:

  1. 但係花園街 ,九龍城都成日見有唔同既散貨檔,都係超平既餐具架.
    [版主回覆07/23/2012 19:48:05]乜會 show 出嚟咩?就算係有,妳成日都捕住個 blog?
    都唔理咁多囉,整定你係要病就病、係要死就死,根本無情講!食幾廿年煙嘅人唔係肺癌走;飲幾廿年酒嘅人唔係肝癌走,我媽咪食得健康,仲朝朝落街做運動,咪又咁早走人!!我呢啲窮人邊有資格咁講究呀,但求實用,價錢合理就算㗎喇!
    [毛豆回覆07/23/2012 19:35:14]係我度show左出黎咪入黎囉..鬼得閒捕你咩..又冇野益我
    好坦白, 太過平既餐具入爐受熱真係有所保留..好多都有毒素釋出.
    [版主回覆07/23/2012 19:30:09]嘩,咁快手,妳𥄫住我出 post 㗎!
    係?真係唔多覺喎!!九龍城就十世都唔到一次!

    回覆刪除
  2. 其實老細話灣仔間無咁多貨啱家庭,灣仔店主要係做遊客生意,所以大大件,鰂魚涌間就唔同,啲碗碗碟碟好精緻,真係忍唔到手
    [版主回覆07/23/2012 21:54:36]唉,咁就死得囉,我係住屯門㗎!如果唔係去開教琴都真係唔會經過呀!

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2012年7月24日 上午1:09

    靚色
    [版主回覆07/24/2012 02:11:21]所以我專登揀呢兩隻色囉!

    回覆刪除
  4. 咁平點忍手呀
    [版主回覆07/24/2012 11:57:47]哈哈,我定力夠嘛!!
    當你拎住一袋二袋返屋企後發覺無位擺,咁就真係頭都大呀!

    回覆刪除
  5. 顏色好sharp喎
    [版主回覆07/25/2012 19:54:08]係呀,我就係貪佢顏色靚囉!

    回覆刪除
  6. 間唔中都會係樓下商場擺幾日我每次都會去睇下
    [版主回覆07/25/2012 19:54:05]咁好!好方便哦!

    回覆刪除
  7. 果然好介紹噃~~ THANKS!
    [版主回覆07/25/2012 19:53:07]唔駛客氣,妳有機會過開嚟香港就去睇睇啦!

    回覆刪除
  8. 估唔到係九龍d租仲貴過過海
    [版主回覆07/27/2012 15:23:13]係囉,真係估佢唔到呀!

    回覆刪除
  9. 原來我都有幫襯過佢, 啲嘢真係好平
    [版主回覆07/29/2012 23:38:34]係呀,好抵買!

    回覆刪除