2012年9月12日星期三

煙肉牛油果意大利燴飯 Becan & Avocado Risotto

咗好一段時間無煮 risotto,上星期就試咗用牛油果加煙肉嚟煮,味道都唔錯㗎,入口仲好 creamy㖭!

 




材料:

煙肉

洋蔥

牛油果

蒜蓉

意大利米

羅勒

百里香




調味料:

白酒

清雞湯



辣椒粉



 



- 煙肉剪碎;洋蔥去衣後切成細粒、牛油果去殼、去核後切粒。




-
燒熱油,放入煙肉碎慢火煎香,之後加入洋蔥同蒜蓉一齊爆香。




-
將米加入,兜炒片刻,倒入適量白酒炒至乾。




-
之後加入清雞湯,邊煮邊攪拌。




-
當水份煮乾後就再加入湯及牛油果,繼續邊煮邊攪拌。




-
重覆加入清雞湯煮至米熟為止,最後加入鹽、香草同辣椒粉調味即成。

今次試吓煮得無咁乾身,但個人口味都係鍾意比較乾爽少少。






今次個牛油果唔係好靚,味道唔夠香濃,可惜!


5 則留言:

  1. 走一頭煙既肉
    [版主回覆09/13/2012 01:44:28]唔得!無咗佢個飯就乜香味都無㗎喇!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年9月13日 上午7:04

    幸好我不愛意大利燴飯,要不是我又忙於跟你學習,朋友招呼我到家吃飯就是其中食意大利燴飯,唔知點解無興趣,也不愛吃....
    [緊張大師-小女人回覆10/01/2012 19:31:33]年青人咁差架,好好練下身體為老來著想呀,認真同嚴肅正視問題
    [版主回覆09/30/2012 00:20:54]我不嬲都擁有老人家嘅身體!
    [緊張大師-小女人回覆09/23/2012 08:06:09]唔吸收而已,脾唔好咪食乜都唔吸收,你要好好調理下身子,當然唔一定要肥,只係要身體好,有分別的,你若瘦但健健康康無問題的,重點要健康呀
    [版主回覆09/22/2012 00:01:23]我其實都唔係食得少,識我嘅朋友都知道我都算食得,不過就比較嘥米飯囉,食極唔吸收同成日痾!
    [緊張大師-小女人回覆09/20/2012 15:18:35]Kestrel.你比較瘦呀,胖少少可以接受.但最重要健康,吃多吃少無所謂,一定要吸收營養食品呀,知嗎?
    [版主回覆09/17/2012 22:37:14]係啦,如果妳試煮的話,煮番腍小小,妳可能會改觀。
    如果得我自己一個人食,我真係會好求其,可能淨係飲湯、食湯渣做餸!
    晏晝個餐就仲求其,多數食個自製麵包、煮個麵、簡單沙律、煎 pancake 就算數,唔想再攪咁多嘢喇!
    [緊張大師-小女人回覆09/17/2012 14:45:19]啊......明白晒啦,你講中了我可能筧得似煮唔熟嘅生米....所以咪唔鐘意.當我一個人時我都會炒碟菜煲個飯,我同其他師奶唔同,唔好求其一餐,點都會煮些菜煮下麵,但大多會弄飯,一個人都會食飯架,朋友個個都笑我咁煩,就算煮粉線都係好多功夫,我唔想吃杯麵又除意買個漢寶包喎
    [版主回覆09/16/2012 21:02:04]可能因為對方煮法好正宗,有啲似煮唔熟嘅生米,所以妳覺得唔啱胃口。如果係的話,妳可以就自己口味煮番腍身少少,其實索哂雞湯同其他材料味道,好好食㗎!
    我最鍾意就係一個人食飯時煮,因為方便快捷,唔駛又煲飯又煮餸,慳好多時間同柴火。

    回覆刪除
  3. 成日想試整呢個...總覺好似好難咁...
    [版主回覆09/16/2012 20:58:25]一啲都唔難㗎,仲易過煲粥,起碼唔會黐底先。你叫大少試煮咪得囉,咁妳就唔駛怕失敗啦!

    回覆刪除
  4. 我想問下好似你果碟既份量用左幾多米呀?
    [版主回覆09/16/2012 20:56:39]真係唔好意思,我其實係用 1 嘜半米煮成,呢度只係用少部份上碟影相,我諗嘜半米大概可以煮到 4 - 5 碗飯啦!視乎各人食量。

    回覆刪除
  5. Risotto米係咪要煮耐好多?
    [版主回覆09/16/2012 20:54:06]我又唔多覺呀,因為要好似炒餸咁不停攪拌,仲要不斷加湯,做緊嘢就唔係好覺時間過得快定慢。

    回覆刪除