2013年1月9日星期三

杏仁橙皮朱古力

整完 biscotti 之後用剩咗啲朱古力,當然唔會嘥啦,凝固咗之後咪當普通朱古力食囉!不過一向不甘平凡嘅我,當然又要攪番個小動作至安樂啦!就將之前整好嘅糖漬橙皮同杏仁片加埋入去啦!




好友們食過之後都讚好食,大家都不約而同覺得橙味好香濃哦!






將橙皮切成幼絲,而杏仁片就預先放入焗爐焗至香脆。







將朱古力重新調好溫之後,拌入橙皮絲及杏仁片,倒入模內,
等到完全凝固就可以切件享用啦!







詳細製作方法,大家可參考《糖漬橙皮》及《軟心朱古力 (咖啡味)》。

7 則留言:

  1. 雖然我唔係好鐘意食朱古力, 不過睇落唔係好甜, 又有橙皮香和杏仁片, 應該味道很好。
    [版主回覆01/12/2013 23:06:27]個個試過都讚好食,仲話要自己試整呀!

    回覆刪除
  2. 黑古古力最好味。
    [版主回覆01/12/2013 23:04:57]係呀,不過最好都係用 6X%,7X% 我就覺得略為苦少少。

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2013年1月12日 上午9:01

    你真係好不甘平凡喎,整得咁精彩,好想試一粒添
    [版主回覆01/12/2013 23:04:06]係呀,我份人硬係咁,好多時未試過嘅食譜都會揀一、兩樣材料更改呀,都唔知點解自己會咁!
    遲啲實有機會呀!

    回覆刪除
  4. 好吸引!橙和朱古力是絕配……例如積及橙餅,但那當然沒法跟你的傑作比較啦!
    [版主回覆01/14/2013 02:33:36]
    [熊貓泰山回覆01/14/2013 00:26:24]說到我好想吃……
    [版主回覆01/14/2013 00:16:03]係呀,真係同紅豆綠茶有得揮呀!我之前好似都整過橙朱古力雪糕。
    更係無得比啦,我整嗰啲咁 "yap" !!

    回覆刪除
  5. BeBeinUSA の 矽谷M 太2013年1月14日 下午4:52


    [版主回覆01/20/2013 01:38:14]Thank you!

    回覆刪除
  6. 好甜哦!不過有橙味我就超like呢!
    [版主回覆01/20/2013 01:39:58]黑朱古力唔係好甜啫! Winnie 同我表妹都唔係好食得甜,但佢哋都話加咗橙皮好好多!

    回覆刪除
  7. 燈皮加黑朱古力!好配搭!
    [版主回覆01/20/2013 01:41:31]繼綠茶紅豆後又一對模範夫妻!

    回覆刪除