2013年1月4日星期五

自家製銀針粉

識得整銀針粉,真係要多謝 blog 友緊張大師 小女人,個食譜係佢 share 俾我㗎!整銀針粉原來一啲都唔難,材料簡單,做法容易,只要有心機就一定得!而且整銀針粉有個好處,就係可以好快手咁清咗包澄麵哦!







材料:
澄麵 112
粘米粉 1 湯匙

木薯粉  1 湯匙
1/4 茶匙
滾水 170 毫升


 


- 粉類加鹽混合均勻,之後將滾水撞入,用膠刮快手攪拌成糰。



-
將粉糰拎出搓至光滑,然後將粉糰搓成長條狀。



-
逐少搣出約指甲大小嘅粉糰,先將其中一端搓長、搓尖,另一端同樣做法。



-
煲滾水,將粉糰放入烚至浮起,盛起後過冷河,瀝乾水後即可煮食。


 


以上材料份量約為 1 人份量。






銀針粉烚好之後都仲係白色,當沖水過冷河時即刻變得晶瑩通透。






 



細個時,媽咪每次煮銀針粉都係會用叉燒、冬菇同雞蛋嚟炒,依家自己
第一次整,當然都係跟番呢個方法啦,尋找回憶嘛!但我自己
就再加埋雞髀菇同沙茶醬一齊炒,仲惹味呀!








因為一直都係食炒銀針粉,所以完全無諗過會用嚟放湯煮,我之所以會
咁整,係因為去到調音師傅屋企同佢個仔上堂時,佢媽咪
好多時都會煮多一碗湯粉俾我做晚餐,咪就係咁
所以知道可以整將銀針粉放湯煮囉!







Notes
-
我自己整時跟足食譜用 170 毫升滾水,但完全不能成糰,最後要加多一倍粉類先至成功,所以
  若果粉類用量不變的話,滾水就要減一半。但之後再請教番緊張大師
小女人,佢話佢跟足食
  譜做完全無問題,我
諗可能係因為唔同牌子嘅澄麵受水性唔同,所以大家整時最好都係先用一
  半水,然後再視乎實際情況酌量加水。

- 有興趣的話,可以去到緊張大師 小女人 blog 度睇睇,佢有圖文並茂教點整哦!

8 則留言:

  1. 唔係用粟粉喎,一定要用生粉,亦即係木薯粉,仲要係大滾水,唔係整唔熟D澄麵㗎
    [版主回覆01/12/2013 22:51:28]但係好多人都用粟粉當生粉用,台灣就鍾意用太白粉囉!
    原來一定要整熟先搓得呀!我用電熱水壺 98℃ 水都唔得嗎?
    [Mrs. Benz 班太回覆01/06/2013 17:58:38]去超市買生粉, 背面成份就係木薯粉
    [緊張大師-小女人回覆01/06/2013 08:49:06]班太我係用粟粉唔係木薯喎,死啦我又整錯了,但係好好食同口感又真係好好喎,但我次次都熟澄麵架
    [版主回覆01/05/2013 22:59:56]生粉即係木薯粉呀?咁做乜個譜唔寫明㗎!!
    生粉呢個 term 真係好誤導,有啲係指粟粉,亦有啲係指太白粉、豆粉或薯粉,煩!!
    其實之後都會烚熟,點解咁強調搓粉糰時要整熟佢呢?

    回覆刪除
  2. 我家裏一般都是把銀針粉放湯。不知為甚麼我們會叫它做“老鼠粉”……
    [版主回覆01/20/2013 01:24:38]咁我暫時又未再試喎!
    [Conny Wan Wan回覆01/14/2013 13:15:55]嘩, 真係超易WOR...如果真係用大滾水撞粉, 仲要將水減半嗎?
    [版主回覆01/12/2013 23:11:45]原來係咁解!多謝妳教識我呀!
    [熊貓泰山回覆01/12/2013 22:49:37]原來是客家食物,老鼠粉一名是有根據的。
    http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%B1%B3%E7%AF%A9%E7%9B%AE
    [版主回覆01/12/2013 22:36:43]老鼠粉!?

    回覆刪除
  3. "好多時都會煮多一碗湯粉俾我做晚餐" ....呢個家長咪幾sweet!!!
    [版主回覆01/12/2013 22:39:29]梗係啦,佢老公係我個 tune 琴師傅嚟㗎,識咗十幾年喇!我仲收平佢個仔學費㖭!
    不過其實啲唔好嘅學生同家長都所餘無幾喇,託賴、託賴!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2013年1月6日 上午8:45

    你吃時會同細個的感覺一樣嗎?皆因我老公話就係呢個口感,在外酒樓食唔到的,你以後又可以多一個選擇或整定放在雪櫃回來放湯就可以吃
    [版主回覆01/20/2013 01:20:26]好呀,多謝妳!
    [緊張大師-小女人回覆01/14/2013 12:33:43]我整完話你知
    [版主回覆01/13/2013 19:21:57]我都係咁話!
    [緊張大師-小女人回覆01/13/2013 08:25:55]但我一開始整都係粟粉,整到現在才知要用木薯粉,死火啦,但我整一次用木薯看看感覺如何.
    [版主回覆01/12/2013 22:41:44]我以前食的口感係比較 "粉",但呢次自己整就比較煙韌囉!不過可能因為我做錯,而且班太佢話我知食譜中的生粉係指木薯粉,而我就用咗粟粉,可能都會有影響哦!

    回覆刪除
  5. I actually have never tasted this one before! Look really pretty!
    [版主回覆01/12/2013 22:47:02]Oh really? Then you must try it la!! Its texture is different from noodle or rice noodle. I think it taste a little bit like 瀨粉。

    回覆刪除
  6. 細個嫲嫲都成日煮湯銀針粉比我地食架 好耐冇食好掛住個味道呀~
    [版主回覆01/12/2013 22:44:09]咁妳都要好似我咁親手做一次,追尋番兒時味道喇!

    回覆刪除
  7. 如果個胃唔係咁好嘅人啱唔啱食架 ?
    [版主回覆01/13/2013 19:23:14]唔使客氣!我諗瀨粉妳真係唔多啱食喇!
    [芹菜回覆01/13/2013 13:58:57]唔該晒, 因為我個胃唔係好接受硬嘅食物, 所以覺得銀針粉唔係咁適合我。
    [版主回覆01/12/2013 23:13:01]熊貓泰山俾咗條 link 我,可以順便解答埋妳個問題哦:
    http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%B1%B3%E7%AF%A9%E7%9B%AE
    [版主回覆01/12/2013 22:43:22]應該無問題啩!做乜有呢個疑慮呢?

    回覆刪除
  8. 都好易咁噃
    [版主回覆01/12/2013 22:42:20]真係勁易呀,係要多少少耐性逐條慢慢搓囉!

    回覆刪除