2013年1月27日星期日

Mini Savory Muffin


Miss Cheng 早排勁忙,好耐無正正式式咁坐低同佢傾偈,難得聽日佢約咗我同 Winnie、仲有其他老師一齊開會,咁就整小小嘢食同大家分享啦!印象中好似次次都係整甜食,今次一於整啲 mini savory muffin 啦!況且最近先知原來中心其中一位同事係唔鍾意甜食,所以之前都應承咗佢整一次鹹點。





一次過整咗兩款口味,你哋睇唔睇得出分別用咩材料呢?










呢個係油浸番茄乾配西班牙肉腸。








至於呢個就係粟米煙三文魚,麵糊都溝咗玉米粉㗎!



5 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年1月28日 上午11:10

    老友我剛買了三文魚正好想整粟米三文魚muffin呀,但你整到咁美味.....咁吸引....我要快手先得
    [版主回覆01/29/2013 16:56:49]"揸揸林" 郁手整啦,好正呀!

    回覆刪除
  2. 咸嘅muffin 都興趣試
    [版主回覆01/29/2013 16:55:56]咁搵次試吓整啦,我自己就幾鍾意喇!

    回覆刪除
  3. 脹脹脹脹卜卜
    [版主回覆01/29/2013 16:55:22]係呀,可能細細個關係啦!

    回覆刪除
  4. 嘩...升得咁高...呢次真係發喇...好意头哦!
    [版主回覆02/01/2013 19:44:39]喂,妳係咪誤會咗呢?睇清楚,個個 muffin 都係打斜擺咋!
    如果真係發到咁高就發達囉,新年唔蒸糕,整 muffin 喇!

    回覆刪除
  5. 莎藥美粟米muffin, 很特別呀, 我愛咸的XD
    [版主回覆02/17/2013 01:07:36]咁妳都試整呀!

    回覆刪除