2013年8月9日星期五

海鮮價仲勁過恆指

早排成日落雨,好彩我唔係貴人,每次出街時都唔係真係勁大雨嗰隻,嗰幾個星期,印象中都只係開過幾次遮咋!


 


出門口前已經落雨的話,我就可以揀對防水鞋嚟著,但唔好處係好重、好焗,所以唔落雨的話我一定唔會著,但係如果出門口時無預佢落雨,我就會著波鞋返工,萬一中途落起雨上嚟咁就出事喇,因為對波鞋身經百戰,個底開始穿,咁咪入哂水,如果唔好彩的話,對腳分分鐘 足大半日,從來無腳汗嘅我都 到腳都臭,仲勁唔舒服啦!而且近排先發現連對勁重嘅「Timberland」個底都開始擘大個口,上次一路行緊時,幾驚佢中途突然甩底,咁就真係勁樣衰囉!所以都係要的起心肝去買對新波鞋!!


 


講開買波鞋,我諗都無乜人會好似我咁樣,十幾年嚟都只係買同一牌子、同一款式兼同一顏色,點解要咁?皆因我對腳係有啲事,類似扁平足、高足弓嗰類問題,再加上 O 形腿問題都幾嚴重,用腳掌外側落地行路,所以行無耐已經覺得好攰,而且我係上門教學生,行路又特別多,所以著對有前後 cushion 嘅波鞋就舒服好多。但問題係,著波鞋返工又好似唔係咁似樣,話哂都係老師,教自己私人學生還好,如果係返中心同琴行教就唔係咁好喇!所以之前媽咪就話一定要買對全黑嘅波鞋,望落唔係咁覺眼。之但係,行勻成條波鞋街,有邊隻牌子有出到全黑色兼仲要前後都有 cushion 呢?答案咪就係得「Reebok」一隻囉!所以自此之後就再無買過其他牌子款式喇!








上星期其實已經出去旺角波鞋街睇過哂,格過哂價,間間都 $4XX - $5XX 呢個價,睇見都呆咗,因為咁多年以來都係賣緊大約 $350 ,做乜突然貴咁多嘅,完全 out of budget,但都無辦法啦,鬼叫一定要買佢咩!行吓,唔經唔覺,原來時間已經差多要教學生,但仲未食 lunch,咁就所以無買。點知噚日返工前又再出去買過,發覺好多間都做緊特價,$3XX - $4XX 已經有交易,行哂咁多間舖頭格價之後,最終以 $345 扑槌成交,真係人都癲呀,早一個星期同遲一個星期買,價錢可以相差咁大,好彩上次唔夠時間買啫,如果唔係就 到爆,我個心肯定俾我到去背脊呀!!

6 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年8月9日 下午2:15

    你終於出手買鞋啦,呢對鞋幾好睇呀,又型添,唔錯,但你隻腳有咁多問題雖要看醫生嗎?
    [版主回覆08/14/2013 21:56:28]咪係囉!
    [緊張大師-小女人回覆08/13/2013 17:22:50]我先生又係咁呀,但他話無用的,現在無著到,你們這情況係無得醫的
    [版主回覆08/10/2013 22:46:30]無法啦,原來以為無事嗰對都唔掂,唔買唔得啦!
    我之前已經去過屯門醫院矯形部睇過醫生,佢話無得攪,只可以度身訂做一個特別鞋墊俾我咋!

    回覆刪除
  2. 嘩~~
    你隻腳有咁多問題...有冇睇過E生呀~
    我係外8字...行路係腳"盞"掂地先....同埋腳型好奇怪...
    我EVEN著平底鞋/ 有AIR既波鞋...行半個鐘就會勁腳痛呢~
    [版主回覆08/17/2013 23:24:32]我無睇過,因為覺得價錢都唔平!
    [梁少奶 ^v^回覆08/17/2013 11:10:14]我都有朋友叩我著DR KONG >.<
    不過D鞋款好難番工呀
    [版主回覆08/16/2013 00:02:55]可能著特製鞋,或者「Dr Kong」啩,樓上位 blogger F 都有提議,妳可以參考一下!
    [梁少奶 ^v^回覆08/15/2013 23:47:35]著拖鞋 = 隻腳通爽d咋
    我都唔知可以著咩先岩...唉
    [版主回覆08/14/2013 21:57:55]嘩,著拖鞋行街點會舒服呀,個底咁薄,我覺得同赤腳行無乜分別!!
    [梁少奶 ^v^回覆08/13/2013 23:59:57]係啦~~
    行路痛好辛苦!!!!
    我著拖鞋隻腳就最舒服
    不過行得內..又冇air同墊就會好攰囉
    [版主回覆08/10/2013 22:49:35]喺醫院矯形部睇過醫生喇,佢話無嘢可以做到,只係度身訂做一個特別鞋墊俾我咋!
    我都有少少外八字腳呢!總之就係辛苦啦!

    回覆刪除
  3. 你呢種問題在我們呢边醫生會提意着Vans呢隻牌子...尤其針對扁平足而設計架! 又唔貴添呢!
    [版主回覆08/10/2013 22:47:09]係咩類型鞋呢?香港有無賣呢隻牌子呀?

    回覆刪除
  4. 其實加個矯形鞋墊會有幫助, 如果唔係會影響膝關節同脊椎
    [版主回覆08/12/2013 19:52:50]其實我之前去醫院矯形部做特製鞋墊時,都係俾呢對鞋佢跟住個形做呀!不過用得耐個鞋墊爛,對鞋個氣墊又穿咗!

    回覆刪除
  5. 返工鞋有無試下clarks /rockport/ecco D鞋? 斯文款一定有, 而且佢地D墊好舒服(唔嫌款少既, 仲可以搵下護士鞋). 不過你話你有足弓問題, 咁可能你就要加買D有足弓支持既鞋墊加入去, 裕華/永安之類公司會有賣.
    係就係貴, 但腳板問題唔理佢就會惡化, 然後會影響到膝痛至腰痛, 到時手尾長, 慘呀.
    花多DD錢買對好鞋都算物有所值. 寧願其他地方暫時慳多少少抵銷左佢.
    [版主回覆08/16/2013 02:11:45]又無睇過呢幾隻牌子哦,因為諗住啲 "斯文" 鞋唔會有氣墊,淨係波鞋先有。
    之前去「Dr Kong」買個一對鞋墊喇,成四、五百蚊呀!不過個鞋墊好硬,著起上嚟唔多舒服。
    醫院啲醫生話無手術可以做,都只係幫你造個特製鞋墊舒緩不適!

    回覆刪除
  6. 足弓問題無得醫真係好可惜架, 無法子. 只可用鞋墊防惡化. "足弓位"硬係必需既, 就好似危樓需要外用鋼筋支撐一樣. 不過, 如果唔岩位而硬, 咁頂住就真係唔好. tailor-made鞋墊會最好.一年一對, 千幾蚊, 約$5一日. 唔知政府醫院有無? 如果有應該平好多. 不過可能要排得耐.
    "氣墊"就真係波鞋先會有(但波鞋同樣係無足弓支持). 但係舒服既厚墊, 皮鞋都會有. 我建議果幾個牌子, 佢地主打selling point係吸震舒適. 佢地D款初時好basic好basic, 係近幾年先多好多花款. 護士鞋就出名舒服, 因為預左俾佢地全日係企係度做野(所以我見到好多售貨員同待應都著佢).

    p.s. 噢, 岩岩去clarks個website度八一八,原來佢某D鞋係有"氣墊"架. 而rockport就用addidas科技既鞋墊.
    [版主回覆09/04/2013 03:21:13]唔好意思,隻虎又無電郵通知我,我依家入到嚟先知妳留言俾我咋!
    嘩,妳好 prof 喎!我之前去醫院做的鞋墊係軟膠質地,不過幫助唔係好大。
    我搬咗嚟呢度呀:http://kestrelkwan.blogspot.hk/

    回覆刪除