2013年8月24日星期六

南瓜栗子燜排骨

每次整完瑞士雞翼之後,瑞士汁總係會有排擺,但擺得耐又會變,即使放雪櫃都會發霉,但係我又好唔鍾意短期內食重覆餸,起碼幾個月後先會再整同一樣嘢,所以個汁都會用嚟煮餸調味同燜餸。


 


之前買咗個南瓜,一半用嚟煲渣咋,另一半就留番嚟燜餸。栗子燜雞就整得多兼食得多,今次攪攪新意思,栗子南瓜加瑞士汁燜排骨啦!







材料:
排骨
南瓜
栗子
冬菇
素雞
京蔥
乾蔥頭
薑片
蒜子


醃料:


生抽
紹酒
粟粉


 


調味料:
丁香
八角
月桂葉
蠔油
瑞士汁
冰糖



麻油


 


- 排骨洗乾淨後用醃料醃好;南瓜洗刷乾淨外皮,切去上下瓜蒂,開邊後去瓤,切細件。



-
栗子去衣去殼;冬菇用清水浸發後切去菇蒂;素雞沖洗後切粗片。



-
京蔥切去頭尾,將白色部份切粗片;乾蔥頭去衣,小部份開邊,備用。



-
燒熱油,將素雞片落鑊煎至金黃,盛起。



-
部份京蔥、開邊乾蔥頭、薑片及蒜子落鑊爆香。



-
加入排骨,灒酒,兜炒片刻,然後加入調味料及適量水。



-
翻滾後加入栗子同冬菇,轉慢火燜至排骨八成熟。



-
加入素雞、南瓜及剩餘乾蔥頭及京蔥,繼續燜至南瓜腍身。



- 最後灑上麻油,兜勻後即可上碟。




未食過咁香噴噴嘅栗子燜排骨,梗係啦,落咁鬼多料頭
同調味料去燜,想唔香都幾難啦!











因為唔想食太多肉,所以加咗條素雞落去撐場。





 

Notes
-
請參考《醃肉基本法》內基本醃肉步驟。



-
栗子去殼方法,可參閱《栗子去殼及去衣方法
》。



-
想於短時間內浸軟冬菇,請參考《浸發冬菇方法
》。



- 若材料已經燜好但仍留有大量汁時,可用粟粉水埋薄芡。

4 則留言:

  1. 唔洗講...一聽一睇就知好味...!!!!
    [版主回覆08/28/2013 22:21:33]係妳先好講呀!!
    [梁少奶 ^v^回覆08/27/2013 23:34:21]即CALL即到~
    [版主回覆08/26/2013 00:39:49]咁容乜易呀,最驚妳唔敢食啫!
    [梁少奶 ^v^回覆08/25/2013 21:57:33]你下次請我食....我就再話你知"係咪真係咁掂" wakaka
    [緊張大師-小女人回覆08/25/2013 12:27:16]係真架,我見到都好入味咁
    [版主回覆08/25/2013 02:53:17]係咪真係咁掂先?

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年8月25日 下午12:26

    其實我都發覺有好多東西好浪費煮一次就放係度,要等幾時才再用.你好大碟又多材料喎,粟子我昨天去買但未買到,老闆話唔靚無番貨喎.
    [版主回覆08/27/2013 14:07:23]咁妳覺得,出街食好定係食隔夜餸相對健康呢?正如我之前的另一個回覆,飲咖啡同食消炎止痛藥都可以解決即使頭痛,咁邊樣對身體無咁傷呢!
    中醫都睇過,佢話胃酸多都會頭痛,聽完佢講之後,有留意過,發現好胃痛時又真係有少少頭痛喎!另外有睇過網絡訊息,話飲「寶礦力」都可以解決頭痛,因為當體內電解質流失的話都會頭痛,飲「寶礦力」正好可以補充電解質,我試過某一、兩次又真係 OK,所以其實我頭痛並唔係妳覺得咁簡單,咁易搵到原因,我由細到大都已經習慣哂,反而依家唔使讀書情況已經改善多,只係近排天氣唔好,加上無人再同我一齊分擔清潔工作,要我一個人攪掂哂,太勞捐喇,而且我仲係返工前、放工後做,真係好辛苦,所以頭痛加劇囉!而且真係好耐好耐無推拿,十年都有啦,幾百樣嘢加埋導致啦,所以點解我都話想試吓水療,睇吓有冇幫助,反正唔貴嘛!
    [緊張大師-小女人回覆08/27/2013 07:52:06]你習慣了,但我總想現在年紀大唔想吃太多隔夜食物,二腳一伸就完了,我唔想自己咁樣.你的頭痛咁嚴重有無試下中醫呀?
    [版主回覆08/26/2013 20:36:08]其實我又唔太介意喎,老實講句,即使我係 "量地" 的話,我都會一次過煮定兩餐食,第一,一個人一餐份量其實好難買料,唔通買四兩菜、半條魚咩!?其次係以我近排成日又攰又頭痛,做得少啲得功夫得少啲啦,留番時間休息好過,分兩次煮咪仲嘥柴火!
    [緊張大師-小女人回覆08/26/2013 16:53:14]老實講,我好肉痛你天天吃隔夜飯菜,唉,但無法,又要上班,只好放假才吃到新鮮飯餸
    [版主回覆08/26/2013 00:42:29]呢度妳都話好大碟?只係一半份量咋!仲有一碟留隔夜呀!

    回覆刪除
  3. 好多料
    [版主回覆08/26/2013 20:30:21]係呀,一次過整多啲先可以夠分兩餐食嘛!

    回覆刪除
  4. 呢個好得噃........
    [版主回覆08/30/2013 02:13:40]好,等妳!
    [Motonako.A回覆08/29/2013 02:06:31]係咁...今晚整!
    [版主回覆08/26/2013 20:31:12]哈哈,流哂口水哩!今次啲材料應該有齊賣喇啩!

    回覆刪除