2013年8月18日星期日

咖啡伴侶

        大家唔好誤會,我唔係幫某商品最代言人推廣產品,我講緊嘅係 biscotti 呀!



香口兼硬脆嘅 biscotti 配咖啡一齊食確實一流!
 






今次用咗開心果、杏仁、糖漬橙皮同迷迭香嚟整,超香口呀!  


 



食譜請參考《迷迭香紅莓乾意式果仁脆餅》。



4 則留言:

  1. 嘩......好多果仁呀,一睇就知好吃喇,留一條俾我就好啦
    [版主回覆08/19/2013 15:50:55]整咗咁多,隨便拎多幾條啦!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年8月19日 下午12:23

    你都好鐘意整呢個來吃,我未食過唔知鐘唔鐘意呢?
    [版主回覆08/22/2013 23:37:38]妳自己都買過榴槤啦!
    [緊張大師-小女人回覆08/22/2013 11:13:11]哈哈,多謝啦,呢件不用整比我食啦,只因我無乜興趣留個肚食你的榴槤好過
    [版主回覆08/19/2013 19:33:46]咁妳又話 "我未食過唔知鐘唔鐘意呢?" 呢一句!?唔通妳又想我整俾妳試,自己唔使郁手!?
    [緊張大師-小女人回覆08/19/2013 16:07:05]噢~~~唔好啦,無乜興趣
    [版主回覆08/19/2013 15:52:23]整嚟食吓咪知鍾唔鍾意食囉,反正又唔難整。
    因為我同我表妹都飲咖啡,配呢個脆餅食真係一流㗎!

    回覆刪除
  3. 呢個唔啱食呀............
    [版主回覆08/26/2013 20:44:44]點解呀,妳唔飲咖啡定唔鍾意食呀?
    咁上次為妳而整嗰兩款泡菜妳又唔 like 佢!!

    回覆刪除
  4. 呢個意大利餅好好味. 我係"丫順屋"買過黎食. 近呢個月開始見到"胃巷"都有賣.
    不過最慘係自己唔太受得, 食多幾粒焗杏仁, 塊面就會火山群爆發.
    [版主回覆08/26/2013 20:47:28]咁不如妳自己整啦,用幾多 nuts 自己控制,又或者可以用乾果代替嘛!

    回覆刪除