2013年8月5日星期一

參巴海鮮

咗參巴辣椒醬,唔會淨係用嚟點嘢食咁齋,打番開食譜睇睇,原來都有好幾個食譜都好吸引,又煮魷魚、又煮蝦、又煮魚,個個我都想試,貪心嘅我卒之嚟個海鮮大集匯,一次過滿足哂幾個願望!







材料:
魷魚


青口
帆立貝


翠玉瓜
蒜片


 


調味料:
參巴辣椒醬
阿參醬
青檸


 


- 魷魚去衣、去骨、去墨囊,洗淨後切圈;蝦背切開,去腸後洗乾淨。



-
青口同帆立貝洗乾淨;翠玉瓜洗淨,切頭尾,用滾刀切件;青檸刨出皮茸及榨汁



-
將以上全部材料逐一汆水,之後過冷河,瀝乾水份備用;阿參醬用少量熱水開勻



-
燒熱油,將參巴辣椒醬爆香,之後加入阿參汁略炒。



-
放入翠玉瓜及蒜片兜炒,然後將全部海鮮料加入,快手炒兩下,加入其餘調味料兜勻即可上碟。


 


 




有無發覺今次碟餸比起上次煮嗰個辣椒醬紅好多呢?哈哈,做咗小小手腳嘛!
加咗少少韓國辣椒粉落去整色整水,而且辣味又再香濃
㖭!
加埋阿參醬同青檸汁一齊煮,酸酸辣辣,都幾醒胃㗎!












翠玉瓜
不嬲都係就咁放落鑊炒就掂,之但係聽完食物安全中心話炒翠玉瓜
釋放出最多致癌物,最好炒之前先汆水,咁就可以減低致癌物釋放,
為健康著想,就算麻煩都唯有照做啦,反正其他海鮮料都汆水。



Notes
-
參巴辣椒醬做法請參閱《參巴辣椒醬》。


-
想知多啲關於阿參醬資料,請參考《泰式酸辣雜菜湯》。

4 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年8月6日 上午9:26

    我正想話又比上紅又辣又高膽固醇,怕且我食後早過你去呀,我高膽固醇真係可以吃少少不能多,.
    [緊張大師-小女人回覆08/07/2013 15:36:38]你同我爸爸一樣呀,但我們幾姐妹都學唔到爸爸而係遺傳了媽媽先天性膽固醇,我們的指數好高,所以我會食但唔多,又唔可以完全唔食.你久不久食都可以的
    [版主回覆08/07/2013 02:08:26]高膽固醇?妳指蝦同魷魚嗎?我成世都唔食一次,而且我膽固醇偏低,近幾年先升番上正常水平,一餐半餐唔緊要啦!

    回覆刪除
  2. 你真係好鍾意食辣嘢
    [版主回覆08/07/2013 02:06:30]哈哈,咁都俾妳發現咗㖭!

    回覆刪除
  3. 一定好辣呀!!
    我又唔食得呢 >.<
    [版主回覆08/08/2013 02:04:37]其實我覺得 KFC 啲辣雞都唔嘢少,唔食得辣嘅都真係頂唔順呀!起碼我都覺得好滋味!
    [梁少奶 ^v^回覆08/07/2013 22:56:01]唉~~~
    我連kfc d辣雞都頂唔住....又點食到丫~~~
    [版主回覆08/07/2013 02:05:29]唔算好辣,不過其實煮個辣椒醬時妳可以自己控制辣椒份量呀!

    回覆刪除
  4. 酸酸辣辣,又惹味,又好送飯
    [版主回覆08/09/2013 13:06:42]係呀,天氣熱無胃口食飯時,呢個就最醒胃喇!

    回覆刪除