2016年8月18日星期四

多謝素友

      早前素友 Alice 去開大埔,順道去埋「樹記」入貨,仲專登打個電話俾我問我有咩要買,順便幫我買埋返嚟。
 
      真係好多謝佢咁有我心,唔使我搭車由西到東去買!
 
 
搭咗 Alice 幫我買枝竹同腐皮碎。






噚日十五就用枝竹煮咗個南乳齋。






之前就用咗腐皮碎嚟煲腐竹糖水。


4 則留言:

  1. 有咁細心嘅朋友真係好幸福^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對無錯,我都好開心認識到呢位素友。

      刪除
  2. 係囉,你朋友真係唔話得,我要專程搭巴士去咖,好彩衹係2蚊車費>00<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果專程去買真係好唔化算兼好唔方便,妳諗吓我由新界西去新界東來回車費要幾多錢,時間都蝕埋呀!!

      刪除