2010年10月7日星期四

小女友珠胎暗結16歲父山頭埋嬰

        唉,睇完呢單新聞,都真係唔識講嘢,個心都好唔舒服,只有唏噓,希望呢對 "父母" 有 "好" 下場啦!一定要俾佢哋知道咩叫做「因果」!做任何事之前都要諗清楚後果至得 o架!!!


 


【明報專訊】粉嶺揭發中學生企圖埋掉初生女嬰恐怖命案。一對16歲情侶疑珠胎暗結,少女昨午在西貢寓所誕下女嬰後,身穿校服的「爸爸」聞訊到場,情急下用袋載走初生女兒到粉嶺向同齡友人求助。兩名少年昨晚將女嬰帶到欣盛苑對面山坡,企圖挖掘地洞埋掉女嬰,被途人撞破落網,女嬰送院不治,未婚媽媽亦被帶署調查。


6 則留言:

  1. 不過o係另一個blog

    回覆刪除
  2. 咁o岩既~我都post左喎
    [版主回覆10/07/2010 14:22:00]        呢 啲 咁 嘅 "垃圾" 父母,梗要 post 上 嚟 "示眾" 啦!

    回覆刪除
  3. 唉...而家d人對生命真喺好唔負責任囉! 而家嚟個都唔知咩世界呀!
    [版主回覆10/11/2010 00:54:00]        所以我成日都叫人唔好生細路仔,好大責任之餘,依家 啲細路又好難 教!

    回覆刪除
  4. 依家D小朋友到唔知諗咩.............
    [版主回覆10/11/2010 00:56:00]        我有個學生曾經對我講過:「我 哋呢輩係咁 諗 嘢 o架!」好似佢 哋做得好 啱,我 哋完全唔明白佢 哋咁!!

    回覆刪除
  5. 真係好過份  咁唔想要個小朋友點解仲要生佢出泥 點解明明唔想要小朋友又唔做好安全措施    S
    [版主回覆10/11/2010 00:58:00]        咪係囉,明知故犯,勁乞人憎!!

    回覆刪除
  6. 唔通3年一個代溝@@
    不過我覺得佢地俾自己一個任性的藉口. 想當年我都有同學仔都係呢d年紀大肚
    [版主回覆10/11/2010 19:22:00]        嘩,咁 "先進"!?

    回覆刪除