2010年10月2日星期六

咖喱薯仔雞翼

        唔知係咪因為呢兩日又落雨,我啲頸膊又嚟料,噚日中心教教吓琴仲頭痛起上嚟 o添,一直痛到夜晚瞓著覺先至唔識痛咋


        見好耐都無煮咖喱啦,今晚就一於整個咖喱薯仔雞翼,食到個人 "慶合合"、標哂汗,袪吓濕至得喇!




材料:
薯仔
洋蔥
雞翼


醃料:


生抽
老抽
玫瑰露


調味料:
咖喱粉
咖喱醬


紹酒
粟粉


- 雞翼洗乾淨後,瀝乾水,用抹手紙索乾水份。


- 用醃料將雞翼醃好;薯仔去皮、切件;洋蔥去衣、切件。


- 薯仔用油撈勻,放上烤盤上,之後放入已預熱至 250 °C 嘅焗爐內焗至表面略
 
金黃。


- 燒熱油,將雞翼兩面略煎香,盛起備用。


- 爆香咖喱粉,之後加入洋蔥一齊爆香,灒酒,跟住將焗香薯仔同雞翼回鑊。


- 落咖喱醬,拌勻所有材料,加鹽、糖調味,煮至所有材料入味。


- 用粟粉水埋薄芡後即可熄火上碟。



煮咖喱最好就係配白飯,簡直一絕!



Notes
- 薯仔放入焗爐焗係想做出炸過嘅效果,如果有燒烤功能 ( grill ) 的話,效果會更
  理想。呢個方法會比用油炸較方便,而且用少好多油。


- 炸過後嘅薯仔會無咁易煮爛。


- 如果想簡單的話,薯仔同雞翼都可以直接放入咖喱醬內炆熟,毋須之前嘅處理步
  驟。


- 咖喱粉同咖喱醬同用,係因為咖喱粉可以俾到香味;而咖喱醬就俾到辣味。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. Yummy, 有咖哩薯仔雞翼, 可以食多碗飯.
    [版主回覆10/02/2010 18:34:00]         應該係話,凡嚫有咖喱都會食多碗飯。

    回覆刪除
  2. 頭痛仲食咖喱.....作 C 咩!
    [版主回覆10/04/2010 19:21:00]        嗯,乜頭痛唔好食咖喱 o架!真係唔知喎!我由細到大都好易頭痛,一但俾佢痛開,就要直到 瞓過夜先至無事,食藥都無用呀!

    回覆刪除
  3. 喺咪作感冒呀!而家好噃未??
    [版主回覆10/04/2010 19:18:00]        唔係感冒,係肩頸風濕痛影響埋頭痛,因為肌肉扯住哂呀!         多謝關心呀!

    回覆刪除