2010年10月6日星期三

有鮑魚食!

        前幾日原來 Louisa 有去到 Rachel 個 Petite Paris party,不過,因為佢係玩即興,突然間帶 Genevieve 一齊去,所以就無應大會要求著上藍、白、紅衣飾。


        Louisa 當日都買咗幾款仙姐親自製作嘅糕點,其中一件,係專登買俾我試吓 o架,係咩?咪係人所共知嘅 "鮑魚" 囉!



因為影相果一刻仲未食,所以無搣開塊膠紙嚟影相。



        鮑魚中間唔係平時果隻焦糖醬,今次係藍莓醬,雖然我未食過焦糖醬嘅鮑魚,但係我諗起都覺得應該好甜,所以我認為呢個藍莓醬應該會更加好食,酸酸甜甜,食落會無咁膩。


        同場加影:玫瑰慕士半圓球蛋糕



呢個 mousse cake 係 Louisa 整 o架!


 



最外面紅色果層係脆朱古力噴醬;中間粉紅色係玫瑰慕斯,
中間頂層黃色係 creme brulee;中層係蛋糕;
而最底層紫色係荔枝。


        個蛋糕都 OK 好味 o架,不過我自己就略嫌酸啲,所以 Louisa 一早就話呢個 cake 實啱 "酸精" Winnie 食,不過啱佢食都無用,因為長途跋涉由馬鞍山拎到返屯門,都唔知會變咗舊咩喇!!


4 則留言:

  1. 幾好喎, 有老朋友記為您送上美點, 特別是仙姐的'鮑魚' 和她親手做的蛋糕.
    [版主回覆10/07/2010 11:30:00]        呢個簡直係老友兼死黨啦!

    回覆刪除
  2. 你就好啦! 有咁正嘅嘢食, 羨慕死我啦~~
    [版主回覆10/07/2010 11:31:00]         唔駛羨慕,妳都可以整俾自己食,滿足一下自己嘛!

    回覆刪除
  3. 兩件都好吸引呀,我都算係半個酸精,prefer酸甜嘅甜品多啲!
    [版主回覆10/07/2010 12:48:00]        係呀,酸酸甜甜反而食落無咁 "漏",感覺清爽 啲!妳整 嘢食咁叻, 呢兩樣實難唔到妳啦!

    回覆刪除
  4. 點解要黐張膠紙呢 個 mousse cake 睇嚟好好味咁
    [版主回覆10/11/2010 02:37:00]        我 諗張膠紙係用 嚟防止整 "花" 個面 啲藍莓果醬。

    回覆刪除