2010年10月27日星期三

朝陽飯莊@ i SQUARE

        星期一果日由朝到晚都唔係屋企食,我諗呢次係近十年嚟因為食而最勁一次 "大出血" 呀!之前同嚟緊都仲有錢要駛,而且數目唔細,睇嚟都預咗 "血崩" o架喇!! 各位,邊個做個好心幫我 "輸定血" 先啦!!!!!


        差唔多一個月前,Miss Cheng 一早已經約咗我同 Winnie 呢日食 lunch 共商大計,因為 Miss 之後要趕住去佐敦做嘢,所以佢就揀咗去尖沙咀食,夠近嘛!Miss 話想去 i SQUARE 間「朝陽飯莊」試吓,於是 Winnie 就預早 book 定枱,費事到時仲要慢慢等。





Winnie 好醒目,專登 book 張有海景枱,而且個景仲好靚 o添!


 



雖然我哋只係得三個人,但係因為個四人餐好抵食,所以就決定叫個
四人餐。除前菜外,仲包四杯豆漿。


 



首先嘅係酸辣湯。個人就覺得麻麻哋,又唔夠酸、又唔夠辣。


 



Miss 點嘅蝦仁炒蛋,呢碟幾得呀,蝦仁夠爽,有鮮味,蛋亦炒得好滑。


 



呢碟係醬爆雞丁,味道一般,雞肉亦較嚡!


 



雪菜毛豆百頁正呀!毛豆腍度啱好,唔會太硬;百頁又吸收到
雪菜嘅鮮味。


 



我好鍾意食嘅上海炒年糕,味道不過不失,無乜驚喜。



        不過食年糕真係好襟飽,原本兩位女仕都預咗我一個人食兩份,所以先叫個四人餐,但係因為有呢碟年糕,依家變得細食嘅我都真係唔可以清得哂所有嘢呀!其實個餐仲有包埋飯後甜品,係紅豆沙,不過連 Winnie 都話味道淡,我當然就嫌佢唔夠甜啦!而且我食到個 texture 好似用咗馬蹄粉嚟埋芡,呢層我就唔多 buy 喇,我寧願好似水咁稀好過!


        個餐原本 $2XX,計埋茶錢、前菜同加一,埋單計數 $300,我同 Winnie 每人 $150。( 呢次我哋醒喇,"吼" Miss 去 toilet 時即刻叫埋單,所以今餐唔駛同佢爭俾錢喇! )


2 則留言:

  1. 好彩我都開飯啦!唔喺實餓死我呀!
    [版主回覆10/28/2010 13:58:00]        睇相又確係幾吸引 嘅!

    回覆刪除
  2. 呢間野你唔好食架 !
    [版主回覆10/30/2010 16:47:00]         係啦,都係一般水準。

    回覆刪除