2010年10月11日星期一

鮮橙西柚雪葩 Orange & Grapefruit Sorbet

        原本都無過要整 sorbet ,但係之前喺超市咗幾個西柚返嚟,食咗一個,發覺苦得好緊要,連一向鍾意食苦瓜嘅我都頂唔順,但係又無理由加糖落去食 o架!突然記起 Rachel 本《知廚之樂》有個柚子酒香雪葩 recipe,所以我就參考咗個食譜,做咗呢個鮮橙西柚雪葩。



材料:
橙         1 個
西柚     2 個
檸檬    半個
水        50 毫升
糖        100克


- 先將糖同水倒入煲內,之後加熱煮至濃稠,熄火,攤凍備用。


- 將所有水果榨汁,連同留喺榨汁器上嘅果肉一齊倒入糖漿內拌勻。


- 之後放入冰格,雪凍 1 個鐘後,拎番出嚟,用叉將半結冰果汁同果肉翻鬆。


- 放回冰格後,再雪 1 個鐘,重覆以上步驟 4 - 5 次即可。




 


Notes
- 如果想雪葩食起上嚟質感較幼滑的話,就唔好將果肉加埋一齊整,而果汁份量就
  要加多一倍。


- 想整但又要偷懶,唔想做咁多功夫的話,可以買現成鮮橙汁及西柚汁代替。


- 糖漿毋須煮得太耐,因為攤凍後會自動凝固。若果攤凍後變得太硬而無法拌勻的
  話,可以將果汁倒入煲後,再次放上爐上,用最慢火邊加熱邊攪拌,但一拌勻就
  要立即離火。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 咁粗粒既...
    [版主回覆10/11/2010 19:23:00]        因為我將所有果肉都放哂落去嘛!

    回覆刪除
  2. 好乾咁噃!
    [版主回覆10/11/2010 19:25:00]        好乾!?唔係好明妳意思喎!不過幾乾都唔怕啦,一放入口就即刻溶代,爽呀!

    回覆刪除
  3. 哥哥仔...你整D食物個賣相真喺愈嚟愈靚呀!
    [版主回覆10/13/2010 21:51:00]        姐姐仔,妳係咪做慣童軍呢!           妳應該話:我整 啲食物賣相越 嚟越呃到人至真!

    回覆刪除