2010年12月29日星期三

香蕉全麥班戟 Whole Wheat Banana Pancake

        今日晏晝突然間想食一樣好耐都無整過嘢,就係 pancake 喇!咁啱屋企又有隻勁爆梅花點嘅香蕉,於是就跟 P 姐個食譜整咗呢個班戟。

 


 

材料:
香蕉          2 隻
全麥粉      120 克
泡打粉      2 茶匙
玉桂粉      1/2 茶匙
雞蛋          1 隻水1杯
油              30 毫升

 

食譜參考自 T&P Banana Pancakes

 

 

- 香蕉用叉壓成香蕉蓉備用。

 

- 將其餘材料全部混合好,拌勻。

 

- 加入香蕉蓉,拌勻後靜置一小時。

 

- 燒熱平底鑊,倒入適量粉漿,用慢火煎至表面出現氣泡。

 

- 之後將班戟翻轉,煎至金黃熟透即可。

 


班戟好軟熟,仲有淡淡嘅香蕉味。


 


糖漬橙蜜伴食都係一個唔錯嘅配搭


 

Notes:
- 若果香蕉蓉唔夠甜的話,食時可加蜜糖、果醬或糖膠。

 

- 全麥粉可用普通麵粉代替。

 


        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans

11 則留言:

  1. 有蕉既野我梗係唔會想食...唔係完全唔食,但就有都唔想食囉....
    整得塊塊都好好喎....呢個tea好滿足啦...隻杯咁過癮既...好細隻家..
    [版主回覆12/29/2010 23:03:00]        如果唔 "secure" ( 食蕉 ) 嘅 就未必會鍾意喇!         其實第一塊係衰 咗 o架!因為心急,用中火煎,所以比較黑,而且個形都唔靚仔。咁之後呢三塊咪好俾心機咁用最慢火慢慢煎囉!         雖然食果陣已經係四點幾,但呢個唔係 tea,係 lunch 咋!!  呢隻杯仔係早排我老頭拎返 嚟 嘅,有兩隻,初時我仲估佢係咪一個似杯形狀 嘅蠟燭台呢?  見細細隻幾得意,咁咪拎 嚟影相囉!

    回覆刪除
  2. 這種健康PANCAKE真係一流,有次我用豆渣來整,都唔錯.
    [版主回覆12/29/2010 23:07:00]        用豆渣整都係唔錯又健康 嘅 選擇,咁有冇豆香呢?

    回覆刪除
  3. 好健康啊!!
    [版主回覆01/01/2011 18:41:00]         既健康,又好味呀!

    回覆刪除
  4. 有少少豆香. 幾健康.
    [版主回覆01/01/2011 18:40:00]        咁你用豆渣整仲健康過香蕉啦!

    回覆刪除
  5. 未試過整 pan cake.....但呢個有 banana 嘅又幾吸引咁噃, 又用全麥粉咁健康...仲要個譜譜咁 easy....咁就試吓啦!
    [版主回覆01/01/2011 18:38:00]        係啦,真係好簡單,試 咗就 post 出 嚟呀!

    回覆刪除
  6. Happy New Year 兔 You
    [版主回覆01/01/2011 18:39:00]        新年快樂,身體健康,Happy New Year!!

    回覆刪除


  7. [版主回覆01/01/2011 18:41:00]         Happy New Year to your family!!

    回覆刪除
  8. 我都鍾意pancake做早餐, 試下香蕉都好喎! Happy New Year!
    [版主回覆01/01/2011 18:36:00]        試 吓呀, 我覺得唔錯呢!         Happy New Year!

    回覆刪除
  9. 新年快樂! 身體健康!
    [版主回覆01/01/2011 18:34:00]         我都祝你新年快樂,事事如意呀!

    回覆刪除
  10.                                               ¸.•°*”˜˜”*°•.¸ ☆ ★ ☆ ¸.•°*”˜˜”*°•.¸ ☆ ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★ ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆ ¸.•°*”˜˜”*°•.¸ ☆ ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2011 新年快樂 ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥ ¥ ☆★☆★☆ ¥ ♥ ★☆
    [版主回覆01/01/2011 18:33:00]        Happy New Year!!

    回覆刪除
  11. HAPPY 2011 NEW YEAR!!
    [版主回覆01/02/2011 01:20:00]        2011 新年快樂!

    回覆刪除