2011年11月8日星期二

參蜜杞子蒸蛋糕


    今朝整咗個蛋糕,準備聽日要嚟送俾伯伯做生日蛋糕。


 


    記得上次整咗條香蕉蛋糕,伯娘同工人姐姐都好鍾意食,但伯伯就好似唔多鍾意,可能佢都係比較鍾意傳統蒸蛋糕啦,所以我今次都專登蒸蛋糕,仲加入咗杞子、人參粉同蜂蜜 o添!好食之餘又夠健康。







 


材料:


低筋麵粉   250


泡打粉     3


人參粉     10


    2


杞子   40


雞蛋  5


    160


蜂蜜   40


 


- 所有粉類過篩 3 次,之後加入鹽混合好。



-
杞子沖洗乾淨,用清水浸至軟身,瀝乾備用,浸杞子水留用。



-
雞蛋同糖放入兜內,用電動打蛋器打至 9 成企身。



-
將粉類加入蛋糊內,用膠刮以切拌方式均勻混合。



-
蜂蜜與 35 毫升浸杞子水拌勻,加入少量麵糊混合,之後倒回麵糊內拌勻。



-
拌入杞子後將麵糊倒入模內,隔水蒸約 45 分鐘至熟。


 




原本我係預留定少量杞子灑喺面 o架,點知都未得嚟蒸就已經沉哂底!







甜度啱好,又唔會太重人參粉嘅苦味,蛋糕又夠鬆軟,
希望伯伯會鍾意啦!


 


 


Notes


- 人參粉同杞子份量可依個人口味增減。



-
要成功將蛋糊打至企身,可參考紅豆蒸蛋糕做法。



-
將粉類拌入蛋糊時,務必盡量輕手及快手,以免消泡,令蛋糕唔夠鬆軟。


 


 


你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucinadi Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


3 則留言:

  1. 嘩..係..呢個簡直養身蛋糕啦...好補0者...一定0岩哂老人家食啦...
    [版主回覆11/14/2011 01:50:41]係喎,可以係藥膳蛋糕呀!食完好補身?

    回覆刪除
  2. 好似幾鬆軟喎!!
    [版主回覆11/14/2011 01:46:34]係呀,真係好軟熟,趁熱食最正!

    回覆刪除
  3. 160g 糖....40g 蜜糖....乜唔甜咩? 減啲糖OK嗎?
    [版主回覆11/14/2011 01:45:57]唔係太甜咋!所有蒸糕食譜,粉、糖同蛋嘅比例都幾乎係 1:1:1 o架,就算係我表舅母幾十年嚟都係跟呢個比例整,出到嚟真係唔會太甜,可能蒸蛋糕係會咁啦!

    回覆刪除