2011年12月17日星期六

橙香肉桂麵包布甸 Orange & Cinnamon Bread Pudding

    唔知點解,逢嚫係教整白麵包多士嘅食譜都多數係用直接法,用直接法整嘅麵包好快趣就會老化,第二日即刻變得又乾、又硬、又嚡,所以我自己整嘅麵包多士多數都只會食一、兩日,之後就會用嚟整西多士,因為索咗蛋液之後又唔會再乾身。


 


    除咗用嚟整西多士之外,我都鍾意用佢嚟整麵包布甸,貪佢好食之餘又容易整,同西多士一樣,索哂布甸液之後就變得濕潤軟綿,簡直有過之而無不及呢!










材料:


麵包多士  2
肉桂牛油   適量
提子乾     適量
橙酒   1 茶匙
雞蛋   3
    40
    150 毫升

淡忌廉     150 毫升
橙皮茸     1 個橙份量


- 麵包多士先均勻搽上肉桂牛油,之後放入已預熱至 200 °C 嘅焗爐內焗約 10 分鐘至香脆
  金黃。



-
用較剪將多士剪成細粒,再次放入爐用180 °C 焗多5 分鐘,備用。



-
提子乾加入橙酒拌勻;雞蛋加糖拂打,直至糖完全溶解為止。



-
加水及淡忌廉入蛋液內,拌勻成布甸液。



-
將多士粒及提子乾放入焗盤內,之後淋上布甸液,靜置 10 分鐘。



-
灑上橙皮茸後,將焗盤放上烤盤上,烤盤內注入凍水。



-
放入已預熱至 200 °C 嘅焗爐內焗約 35 - 40 分鐘即可。






咪睇見顏色咁深,以為我焗咗呀,其實係我之前整麵包時加入咗
麥芽粉,所以顏色本身已經比較深。





布甸表面焗得香脆,內裡軟綿濕潤,熱辣辣即食,好滿足呀!


Notes


- 用隔夜麵包整布甸會比較好,因為乾硬麵包會更容易吸收布甸液。



-
肉桂牛油做法,可參考杏仁提子肉桂卷嘅肉桂糖餡做法。


-
食譜中嘅水可用牛奶代替。



你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!

2 則留言:

  1. 仲以為有cupcake添....我好怕肉桂呀..平時公園都有好多肉桂樹, 行過聞到陣味都頭暈...從來唔鐘意...同芫茜一樣....
    下次食剩或變硬既白包,切粒,淋橄欖油焗脆佢..整沙律加入去...超正...
    [版主回覆12/18/2011 14:41:23]吓,乜張相望落似cupcake咩?……妳好怕肉桂o架,但係好有益喎,如果我屋企附近都有咁多肉桂樹的話,我肯定成日去散步 "索" 番夠本!哈哈!……芫荽我都唔鍾意,但係用嚟煲湯我又覺得好正喎!……係喎,整沙律都唔錯喎!

    回覆刪除
  2. 呢期啲嘢唔啱食哦......有冇啲唔好咁甜架?
    [版主回覆12/27/2011 17:53:31]但係我鍾意食甜喎!……妳怕反彈後要再次辟榖!?Wakakakakakaka XD

    回覆刪除