2012年7月2日星期一

香辣彩椒英式烤餅

前幾日喺街市見到彩椒平番好多,只賣 $6 一盒,如果無老人癡呆的話,記得曾經最貴賣過 $12 㗎,所以今次唔買都真係對唔住自己囉!今次買到呢盒三隻色嘅燈籠椒都幾大隻,所以每隻我都切起 1/4,留起嚟做好耐都無整過嘅甜椒 scone

 


原本食譜應該係用中國嘅蔥嚟整,但係手頭上無,無理由為咗咁走落街
買條蔥咁戇居㗎!所以我就用咗乾蔥頭同蒜頭代替,
但係風味真係好唔同,完全無乜香蔥味!






今次刻意切到大大件,食得更加滋味!








勁多彩椒呀!今次我仲落咗辣椒粉落去整,味道唔錯㗎!





有興趣的話,大家可以參考番香蔥甜椒英式烤餅個食譜嚟整㗎!

3 則留言:

  1. 6蚊一盒?我樓下街市18蚊/盒已係最平架啦..
    凡係乾香草都最好用油爆下先出味.呢個好健康啦.望落仲好七彩添...
    [毛豆回覆07/03/2012 00:12:05]用油爆意思係將佢既香味釋放出黎咋..好少油已夠.
    [版主回覆07/02/2012 16:33:46]我諗妳見到嗰啲係來路貨,又新鮮又有機囉!
    我今次唔記得落乾香草呀,沒淨係用咗乾蔥頭同蒜頭咋!下次要醒目喇!
    不過用咁多油脂去整都唔見得幾健康囉!

    回覆刪除
  2. 果樣好得,不過我唔鐘意食。
    [版主回覆07/20/2012 17:26:17]妳唔鍾意食 scone?

    回覆刪除
  3. 彩椒scone ?又幾得意喎
    [版主回覆07/20/2012 17:24:56]係囉,真係不時不食呀!

    回覆刪除