2012年6月29日星期五

太客氣了!



有日教緊琴嘅時候,學生 Chamaine 媽咪突然打電話俾我,我覺得好出奇,因為喺社區中心嘅學生好少打電話俾我,心想,更係有急事或特別事喇!


 



原來佢係想話俾我聽,
Chamaine 個考試成績出咗,第一次考試就攞到 disctintion!跟住佢話唔好意思,明知我教緊琴都要即刻打電話俾我報喜,因為佢真係好開心喎!


之後到上課時,Chamaine 同媽咪就話買咗份禮物送俾我,
順便多謝我介紹佢買咗個平價靚琴喎!佢真係太客氣喇!

4 則留言:

  1. 一份心意
    [版主回覆06/29/2012 19:23:41]收到哂㗎喇!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年7月1日 上午8:24

    有個好老師...有個好學生,關Sir你應開心的,是她們心意呀
    [版主回覆07/02/2012 20:04:25]咁都會開心嘅,反正唔係個個學生都咁有心!但對我而言,其實都係等價交易啫,我都有收學費嘛!收咗學費又唔教好學生,我過唔到自己囉,除非係個學生根本唔想學,只係被迫。

    回覆刪除
  3. 暖壼暖在心頭
    [版主回覆07/02/2012 20:04:39]Double warm!!

    回覆刪除
  4. 發達喇老師!
    [版主回覆07/02/2012 20:05:17]發達都唔夠,老師想發大達呀!

    回覆刪除