2012年6月3日星期日

金寶蘋果批 ( 附 oat streusel crumble 做法)

        繼續水果甜品系列,今次係我好鍾意嘅金寶蘋果批。

        剛過去嘅禮拜一,我同
Winnie 約咗 Keith Miss Cheng 一齊 犯罪(飯聚),每次見面我都必定會整一樣嘢食帶過去一齊分享。因為 Winnie 都加入咗做 阿茂行列,所以佢今次都整咗個芒果 mousse,而我就整咗呢個金寶蘋果批。




 整批嘅好處係可以多人分享,好開心個個都讚好,
真係無枉費我企足幾粒鐘去整。

 
 



 
 
今次嘅做法同上次有啲唔同:用青蘋果代替富士蘋果,可以平衡番杏仁餡嘅甜味;
而個
crumble 面就參考咗焗雜果金寶oat streusel
做法,再加以改良,
並且用「
crisco」代替牛油,真係鬆脆到阿媽都唔認得呀!






Oat Streusel Crumble 改良版
 
材料:
低筋麵粉      30
黃糖             40
肉桂粉         適量
固體菜油      20
燕麥片         10

- 先將麵粉、糖同肉桂粉混合好。

-
加入固體菜油,用手指將粉料及固體菜油捽成粗粒狀。

- 最後加入燕麥,再用手指略為捽入粉油混合物內,之後拌勻即可。

至於批底及杏仁蘋果餡做法,請參考之前嘅《金寶蘋果批》。


2 則留言:

  1. 你真係存貨充足喎!好多時都係用青蘋果整批,夠實保存質感,
    用凍牛油粒搓落一樣好鬆化.批皮都係咁整。
    [版主回覆06/05/2012 12:17:20]係呢,仲有大把貨等住出呀!
    用青蘋果整真係比較酸,我都係鍾意富士蘋果多啲。
    我之前都係用凍牛油整,不過今次一來份量用好少,所以懶得開雪櫃切牛油;二來都想試試用 crisco 整嘅效果。

    回覆刪除
  2. 用crisco梗係脆喇! 拔......好唔健康呢!
    [版主回覆06/05/2012 12:14:19]用好少咋嘛,淨係面嗰少少 crumble,得嗰 20 克油咁大把,又唔係成日食。
    我知有人用佢嚟代替牛油整 cupcake 面嘅 butter cream,咁咪仲嚇人!!

    回覆刪除