2012年6月8日星期五

紅莓朱古力雪球 Cranberry Chocolate Snow Ball



除咗 Winnie 之外,身邊人大都鍾意食朱古力,尤其係細路,所以整嚫糕餅請人食都多數係整朱古力味。



Snow ball
算係易整嘅曲奇之一,無乜太大難度。今次整嘅朱古力味雪球同上次有少少分別:上次係整好原味雪球之後再滾上朱古力粉;今次就直接將朱古力粉加入粉料內一齊搓成糰,仲額外加埋酒漬紅莓乾㖭。

 




材料:

紅莓乾    
15

君度橙酒   適量

低筋麵粉  120

朱古力粉   30

杏仁粉     30

糖霜   40

   少許

牛油   60

固體菜油   30




-
紅莓乾剪碎,之後加入適量橙酒醃過夜。




- 除牛油及固體菜油之外,將其餘材料全部混合好。




- 將凍牛油及固體菜油加入粉料內,用手指將油捽入粉料內,然後輕手揉成麵糰。




- 用保鮮紙將麵糰包好,放入雪櫃雪 2 個鐘。




- 拎出麵糰,分成每個重 10 嘅小麵糰,分別搓圓後放上已鋪牛油紙嘅烤盤上。




- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 18 - 20 分鐘。




- 出爐後趁熱灑上糖霜(份量外),攤凍後再灑多少量糖霜即成。




以上材料份量可做
雪球約 30


 
咁樣整法嘅 snow ball,朱古力味當然濃好多,再加埋紅莓乾,
口感多一種層次。



 
細細粒,容易食,一啖一粒,啱哂小朋友!





Notes


-
加入少量
固體菜油可令成品更鬆脆,亦可全用牛油製作


-
大多數食譜都會建議將凍牛油先切粒,然後再捽入粉料內,但我自己就習慣將整嚿牛油
  加入,相比起牛油粒,保冷能力更加高,麵糰無咁易軟化。


-
若紅莓乾並無完全吸收哂所有橙酒的話,必須將紅莓乾徹底瀝乾後才放入麵糰內。



-
如果因天氣太熱而導致搓好嘅小麵糰軟化的話,可以先將整盤麵糰放入雪櫃度雪約 15 - 30
  分鐘,等到麵糰再次變得硬身後才入爐焗


-
想方便快捷的話,可將所有材料直接放入
食物處理器內打成麵包糠狀,然後再用手揉成
  麵糰。



-
大家亦可參考番三色雪球食譜,用一份麵糰做出多種口味嘅方法。

5 則留言:

  1. 你好鐘意用菜油咩...
    呢個唔加野我都鐘意啦..加左紅莓乾更加有層次添...仲有杏仁粉更加香呢...
    整返12粒一打黎咬
    [版主回覆06/10/2012 02:40:09]妳第一日識我咩!雖不至於係忠實fans,但我都係擁護者呀!始終都係接受唔到牛油奶味!
    嘩,要 12 粒咁多!?見係妳咋,即刻送到!

    回覆刪除
  2. 嘩, 好正, 我未食過好想食
    [版主回覆06/13/2012 23:51:48]快快郁手試整啦,好易整呀!

    回覆刪除
  3. 小朋友一定食唔停
    [版主回覆06/13/2012 23:51:25]咪係!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2012年6月18日 上午10:48

    你呢款雪球我會最like因為有超濃的朱古力味,但我不會用固體油,返學時亞sir會用,我最初仲走去買了一罐回來,到後來才知不是太有益就掉了,少吃為妙.我整得太多,自家吃同送朋友都係健康要緊.
    [版主回覆06/19/2012 13:17:15]梗係啦,成罐都係反式脂肪!!!妳哋食得牛油嘅駛乜用嚟代替呢,除非妳真係想要鬆脆效果啦!

    回覆刪除
  5. 幾特別喎, 加酒漬紅莓, 下次試下先
    [版主回覆06/19/2012 13:10:18]試試啦,幾好食㗎!

    回覆刪除