2012年6月23日星期六

海苔豆渣曲奇 Nori & Okara Cookie



仍舊係人腦同病時嘅舊作。





小弟真係好鍾意和菓子食譜,唔係因為我特別鍾意食,而係因為於相對中式或西式甜品,用油量相對地少,甚至係無油份,咁就最啱我喇,除因為我比較忌油之外,整完之後清洗工作特別容易快手。其二係因為我間中都會煮豆漿,剩落嘅黃豆渣我都唔捨得丟,所以我經常都要為佢搵出路,和菓子食譜就用得最多黃豆渣㗎喇,所以絕對唔駛煩點處理豆渣。



 



今次呢個豆渣曲奇,就係用埋上次整完豆渣多士之後仲有剩
豆渣嚟整㗎喇。

 



材料:


牛油   50

低筋麵粉   60



壽司紫菜
      適量


     30

    少許

蛋液  2 湯匙

梳打粉    1 / 2 茶匙

    1茶匙

黃豆渣     60



-
牛油室溫放軟;麵粉過篩 3 次;紫菜放入攪拌機內打碎。


-
將牛油同糖混合好,之後加入鹽及蛋液,均勻攪拌。


-
梳打粉加水調勻,倒入蛋油混合物內拌勻。


-
麵粉同豆渣分次加入,攪拌成麵糊。


-
用匙羹將適量麵糊勺上已鋪牛油紙嘅烤盤上,之後再喺麵糊表面灑上少許紫茶碎。


-
放入已預熱至 180 嘅焗爐內,焗約 15 分鐘,出爐後放上架上攤凍。

食譜出自小 松本 太太嘅《日式和菓子》。

 



 

可能因為有豆渣嘅關係,曲奇比較易變軟,所以最好都係即做即食。





Notes

-
原食譜糖嘅用量為 50




-
想方便的話,可到日式超市買現成海苔粉。




-
蛋液最好少量多次加入糖油混合物內,避免油水分離現象出現。

4 則留言:

  1. 豆渣係好有營養既食材,可以好好利用絕對0岩啦,不過你唔一定次次都整糕餅囉..我聽講可以煲粥加入去都得...你或者可以試下.
    [版主回覆06/24/2012 01:18:54]係呀,聽人講喺啲高檔超市有豆渣賣,不過賣好鬼死貴,查實根本就係整完豆漿之後嘅下欄,我真係唔會俾貴錢去買囉!
    其實我都好鍾意飲豆漿,不過每次一諗起咁鬼麻煩就即刻唔想整喇!
    [毛豆回覆06/24/2012 01:06:47]客咩氣呀...我都係睇返黎既...反而我從來都未試過..好耐冇整豆漿啦..第日如果整, 都會試下留起黎用.
    [版主回覆06/24/2012 00:49:00]嗯,我又真係醒唔起喎,我反而好多時都加入麥皮內一齊食,或者飲湯時加 1 至 2 羹豆渣入去。
    多謝妳嘅醒目貼士呀!

    回覆刪除
  2. 你既食譜次次都好特別同健康!
    [版主回覆06/24/2012 13:49:24]多謝妳讚賞呀!
    其實我一直都好想自己包粽㗎,因為好怕食出面啲粽,多數有嚿好恐怖嘅肥豬肉!而且我都想包齋粽俾媽咪及供佛,但係我怕包得唔好,烚完之後穿鬼哂;又或者包得實過頭,攪到隻粽超硬淨,唔好食,所以一直都無行動囉!妳識包粽嗎?

    回覆刪除
  3. 好食嗎?
    [版主回覆07/02/2012 20:08:40]味道 OK 㗎,好清新,不過無諗過會咁快軟身囉!

    回覆刪除
  4. 人/腦恢復了吧:)

    我都係, 西式糕點是很好吃很有文化, 但偏重脂肪, 和式點心兼有精緻和少油的好處, 不過就........高糖.
    [版主回覆07/02/2012 20:16:02]完全恢復哂喇!
    所以我整嚫和風甜品例必減糖!

    回覆刪除