2012年6月29日星期五

朱古力慕斯 Chocolate Mousse



呢個朱古力 mousse 又係想整好耐嘅甜品,喺個 To Do List 內已經好一段日子,但遲遲都未動手做,因為一直都想搵個較為 安全嘅食譜。



 



其實朱古力 mousse 食譜唔難搵,真係周街都係,但係每個食譜的用料及做法就真係有好大分別,有啲會淨用打起忌廉,有啲就加咗蛋白霜,有就加入蛋黃,有仲加埋橙酒呀、咖啡等配料,真係五花八門乜都有,而我自己就偏好加入蛋白霜的做法,因為口感輕盈啲,無咁 heavy



 



大部份食譜嘅做法都唔會先將蛋白消毒,直接就加入材料內,咁樣我就覺得有少少驚囉,但係用 Italian meringue 整嘅食譜雖然可以解決呢個問題,但係就因為加入唔少糖去煮糖漿,又怕最終出到嚟個 mousse 會甜到爆,真係好矛盾!



 



最後,我參考
咗好幾個食譜,綜合咗不同嘅材料、用量及做法,完成咗呢個朱古力 mousse

 




材料:

朱古力 150

淡忌廉      125

橙酒   20 毫升


蛋白    100

20

20 毫升





-
朱古力放入微波爐加熱或用熱水座溶後,加入25 淡忌廉拌勻。




-
加入橙酒攪拌均勻,放涼備用。




-
將剩餘嘅
100 淡忌廉用電動打蛋器打至企身。


-
先加入少量打起忌廉與朱古力混合物拌勻,之後再將其餘打起忌廉用膠刮拌勻。




-
將糖同水放入小煲內,加熱至 117 煮成糖漿。




-
用電動打蛋器將蛋白打至起泡,之後將熱糖漿慢慢倒入,邊倒邊用打蛋器打發至九成企身。




-
先加入約 2 湯匙蛋白霜與朱古力混合物拌勻,之後再將其餘蛋白霜用膠刮拌勻。




- 將慕斯倒入容器內,
放入雪櫃,雪約 2 個鐘至挺身即可享用。

 


食之前再額外灑上可可粉,味道更加香濃。



 


好成功呀,質感果然輕盈,正正係我想要做到嘅效果。 






Notes

-
朱古力必須完全攤凍後先可以與打起忌廉混合,否則會將打起忌廉軟化,之後可先放入雪
  櫃保存。




-
蛋白最好預先放至室溫後使用,以免溫度太低,令糖漿加入時立刻凝固成糖粒。

- 建議用 70% 以上朱古力製作,以平衡番糖漿甜度。


-
由於雪凍嘅朱古力會比較硬身,所以食之前最好先放室溫數分鐘,待慕斯稍軟身時食,才可
  品嘗到輕盈口感。

3 則留言:

  1. 既然呢家野咁簡單 ,你索性唔需要靠咩譜, 按自己心中最安全既料整咪得囉..
    [版主回覆06/29/2012 17:28:00]但係我唔知材料份量配搭嘛,一陣間唔凝固我咪白費心機、浪費時間!
    依家呢個夠哂安全喇,蛋白消過毒,唔駛驚有菌喇!

    回覆刪除
  2. 材料全都有, 趁今晚打風, 就做左佢先!!多謝你分享食譜啊.
    [版主回覆06/29/2012 17:30:32]唔駛客氣喎!
    妳咁啱有齊哂所有材料呀?咁就唔做都對唔住自己啦!

    回覆刪除
  3. 如果用"蘭姆酒"代替橙酒, 有冇問題? 因為只係用嚟提昇朱古力香味, 是否用其他酒都可以?

    回覆刪除