2012年6月4日星期一

玻璃密實盒



前日睇報紙見到「實惠」賣廣告,$ 55 個玻璃密實盒,立即對佢好有興趣,皆因我一向都好鍾意用玻璃同不鏽鋼的器皿,貪佢方便清洗又唔易染色。於是我就叫老竇得閒去「實惠」𥄫𥄫,睇睇質素如何再決定買唔買。



 



噚日放工返到屋企已經見到兩個玻璃盒放喺枱面呀!





呢套密實盒真係超抵,一個 1000 ml 容量;另一個就 580 ml 容量。
不過最吸引到我買嘅原因係佢可以入焗爐,真係好少有,
而且條膠邊又非常密氣,呢次執到荀貨喇!

3 則留言:

  1. 咁抵...再買多兩個嘛! 我呢边要十蚊八蚊先得一隻咋!
    我冇用膠盒好耐喇....玻璃健康啲嘛!
    [版主回覆06/05/2012 12:08:12]咪就係見咁抵先買囉,仲要係入爐玻璃盒喎,唔買都對唔住自己啦!
    我都好少用膠盒呀,除非用嚟裝啲非油性食物啦!

    回覆刪除
  2. 我都係唔會用膠野..連矽膠都麻麻,只限凍既, 入爐就盡量可免則免咁...玻璃 , 金屬, 陶瓷就最安心啦..
    [版主回覆06/14/2012 00:04:23]係囉,膠嘢就真係最 "驟忌",我連有油嘅食物都唔會用膠盒裝呀!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年6月8日 上午8:27

    現在都改用了玻璃盒,比膠來講真係健康又好用,呢個價錢抵到不得了
    [版主回覆06/15/2012 22:17:10]但係唔知係咪淨係得嗰日做特價呢!?
    [緊張大師-小女人回覆06/14/2012 07:35:39]我儲緊萬寧印花但要一百多元咁我情願買實惠好過,最重要係密實就得啦,平同貴都係一樣咁用,平緊係好D啦
    [版主回覆06/14/2012 00:05:05]就係因為咁抵,唔買都對唔住自己呀!

    回覆刪除