2012年12月12日星期三

十榖饅頭



上次已經用咗芝麻粉嚟整黑芝麻雪芳蛋糕,今日就用十榖粉嚟整饅頭。









材料:
高筋麵粉  125

筋麵粉  125
十榖粉   50
泡打粉   4
老麵  50
 25
即用酵母   2.5
 160 毫升

 


- 粉類、老麵、糖同酵母放入食處理器內混合,逐少加水搓成麵糰。

-
將麵糰拎出,放上已灑粉嘅枱面,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰。



-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵 15 分鐘。


- 之後將麵糰排氣,用擀麵棍擀薄成長方形,喺較長嘅一邊卷起成長條狀,捏緊收口。

-
將麵糰切件,每件約重 50 ,靜置鬆弛 15分鐘。


- 煲滾水,將麵糰放入蒸籠或放於碟上,隔水以中慢火蒸約 8 - 10分鐘即成。



以上材料份量可做饅頭約 10 個。






雖然十穀粉並無特別味道,但就為饅頭額外增添營養及纖維。






咗老麵整嘅饅頭份外鬆軟哦!


 





Notes
-
老麵製作方法,請參考《燕麥包》。



-
若果有中筋麵粉的話,可直接使用取代高、低筋粉。



- 蒸籠或蒸碟上必須墊上牛油紙防黏,若用蒸籠的話,需先將牛油紙插孔,讓蒸氣穿透。

8 則留言:

  1. 好健康啫....我冇十榖粉喎...用芝麻粉可以嗎?
    [版主回覆12/13/2012 10:04:33]應該無問題啦,用咩粉代替都可以,不過水份用量就要自己調節喇!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年12月13日 上午8:58

    老友記我現在日日蒸饅頭我焗包包老公話蒸好吃過焗,咁我用高粉蒸不如用中粉做饅頭啦,吃了幾日芝麻饅頭好正呀,係永安買那包..等我跟下呢個食譜,但無十榖粉 又唔想買住可以加乜東東咁呢?請問?
    [緊張大師-小女人回覆12/18/2012 08:35:39]唔好咁悲觀我們開心焗餅食得幸福吃得舒服啦,唔擔心得咁多
    [版主回覆12/17/2012 23:52:37]就算練仙,乜都唔食,一樣都會死,因為空氣同水都污染呢!
    [緊張大師-小女人回覆12/16/2012 16:18:16]我今日焗了二盤牛油包,如果唔用焗爐真係少好多好味食物,但現在世界好多食物都話有事,豬牛雞乜東東都有事就連菜都話有問題唔雖要食啦
    [版主回覆12/14/2012 18:29:12]係囉,又唔係成日食,該死唔洗病真係無錯㗎!
    [緊張大師-小女人回覆12/13/2012 13:28:08]但我就比較鐘意吃焗包當然蒸饅頭我都愛咁可以轉一下架,他就係話蒸好吃該死唔洗病但我會食少少啦,又唔係焗到好燶要來就來但當然以健康為重,嘻嘻
    [版主回覆12/13/2012 10:11:18]無錯,蒸當然係健康過焗啦!最近睇到篇文講話少食光波爐同焗爐整嘅食物喎,因為等同食 BBQ 無分別,最糟就係焗雞肉喎,因為釋出最多致癌物質咁話。但我自己就覺得,要死嘅始終要死,唔食煙都會肺癌死;唔飲酒都會肝癌死啦!
    繼續用妳包芝麻粉整囉! 其實任何粉都可以,綠茶粉、黃豆粉、山藥粉、紅麴粉………應該乜都得呀!

    回覆刪除
  3. 第一張相很像一幅油畫~
    [版主回覆12/13/2012 12:06:57]係?點解咁講呢?

    回覆刪除
  4. 營養健康之選
    [版主回覆12/14/2012 18:28:00]認同呀!

    回覆刪除
  5. 十榖粉,好健康呢~
    [版主回覆12/14/2012 18:29:45]係呀,要多謝好友分享呀!

    回覆刪除
  6. 你D出品好有"營"
    [版主回覆12/21/2012 19:34:11]多謝妳欣賞呀!

    回覆刪除
  7. 咁你用0物嘢黎送饅頭食呀?
    [版主回覆12/21/2012 19:34:34]我就咁空口食咋!

    回覆刪除
  8. 你真係食得好健康 我都幾鍾意食饅頭架..自家製仲冇添加 讚
    [版主回覆12/21/2012 19:35:41]係囉,食中式無油蒸點健康過重油重糖嘅西點好多呢!

    回覆刪除