2012年12月23日星期日

蜜糖雜乾果燕麥英式烤餅 Honey & Muesli Scone

整好咗果醬,最好就係跟手整埋 scone,兩者絕對係絕配!


 


今次呢個 muesli scone 除咗係因為想試試果醬味道而整之外,最重要係順便可以清一清包 muesli,皆因當平常燕麥食真係唔多討好!








材料:
雜乾果燕麥  20
低筋麵粉
  75
高筋麵粉
  50
泡打粉  1 茶匙

  1 茶匙
  少許
牛油  10
肉桂粉  適量

豆蔻粉  適量
椰絲  適量
蜜糖  30
豆漿
  60


- 雜乾果燕麥放入焗爐,用   140 15 分鐘,攤凍備用。



-
麵粉、泡打粉、鹽同糖拌勻,加入牛油,用手指捽成麵包糠狀。



-
將雜乾果燕麥、肉桂粉、豆蔻粉及椰絲加入混合。



-
蜜糖同豆漿倒入混合物內,用刀將材料切拌,直至全部材料完全混合。



-
輕手將混合物搓成麵糰,然後壓扁至約 2 厘米厚。



-
用直徑 5 厘米圓模 出麵糰,並排於已鋪牛油紙嘅烤盤上。



-
將剩低嘅麵糰再次輕手搓成糰並重覆以上步驟,直至所有麵糰用完。



-
喺麵糰表面掃上少量豆漿,然後放入已預熱至 220 嘅焗爐內焗 15 分鐘即成。


 


以上材料份量可做直徑 5 6 個。





因為我係用較深色嘅荔枝蜜去整,所以焗好之後色澤非常之靚。





 




Scone 外脆內軟,本身已經有蜜糖香甜味,配埋自家製
紅茶橙皮果醬一齊食,真係正到無朋友呀!





Notes
-
如果唔用雜乾果燕麥的話,可用一般燕麥片代替。



-
搓麵糰時必須輕手、快手,避免產生筋性,影響烤餅口感。



- 搓好嘅麵糰可直接用刀切開幾份,省卻用圓模 出麵糰。

- 如果鍾意比較乾脆口感的話,麵糰就唔好並排而放,麵糰之間需留有空位。

4 則留言:

  1. 用燕麥做好健康!
    [版主回覆12/26/2012 20:37:16]係呀,其實整西點真係好唔健康,所以盡可能都改用健康食材代替。

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2012年12月24日 上午11:32

    我日日話整scone連平日咁簡單都無整你呢個大制作無我份,正到好多朋友才真我又要一份咁咪掂了
    [版主回覆12/28/2012 19:22:08]放心啦,絕對唔會咁易起筋。其實重點唔係搓麵糰,而係 "堆" 麵糰,輕手 "堆" 埋就得㗎啦!
    妳去 T&P 度 search 番《Lemonade scone 大揭秘》睇睇啦,佢自拍 video 教大家點整,佢手法好純熟,三兩下手勢已經攪掂好,同埋妳真係可以睇到咩叫做 "堆" 成麵糰呀!
    [緊張大師-小女人回覆12/28/2012 11:12:03]你真大方咁我唔客氣三件啦,因為成日見到個個高手話要手快不要搞太耐會起筋我又怕自己整唔到,唔搞粉又埋唔到一齊點算呀?遲遲未放膽去整
    [版主回覆12/26/2012 20:39:32]點會無妳份呀!
    整 scone 算係簡單快手喇,妳搵次的起心肝整啦!依家就暫時食住我呢個先啦!

    回覆刪除
  3. 聖誕快樂…
    [版主回覆12/26/2012 20:36:16]男哥,預祝新年快樂呀!

    回覆刪除
  4. 言語治療師加英文教師Carley2012年12月26日 下午1:24

    最喜歡吃scone!
    [版主回覆12/26/2012 20:35:51]咁妳係咪自家製作呀!

    回覆刪除