2012年12月24日星期一

薯仔香草麵包 Potato Herbs Bread

呢兩日都得閒無嘢做,於是就可以瞓到自然醒為止,真係好耐未試過咁歎喇!


 


今日又唔使煮飯,見咁得閒,就郁手整麵包。呢個薯仔香草包其實係參考咗一個甜包食譜整成,除咗麵粉同薯蓉份量比例外,其餘材料都幾乎改頭換面,變成一個鹹包。




 


材料:
蒸熟薯肉  100
法國麵包粉
  90
全麥粉
  10
  15
2
即用酵母
  3
混合香草  適量

蛋液  25
  30


 


- 先將蒸熟薯肉用叉壓爛成薯蓉,加入麵粉、鹽、糖、香草同酵母混合。



-
加入蛋液拌勻,之後逐少加水攪拌成麵糰。



-
枱面灑粉,放上麵糰,加人適量手粉,輕手搓成光滑麵糰。



-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵 75 分鐘。



-
麵糰排氣後滾圓,靜置鬆弛 15 分鐘。



-
將麵糰收口向上,壓扁排氣,將上、下、左、右依次向內摺入,之後捏緊收口。



-
麵糰再次滾圓,放上已墊入爐防黏蓆嘅烤盤上,蓋上帆布,發酵 90 分鐘。



-
連同一小杯水,放入已預熱至 200 嘅焗爐內,焗約 25 分鐘即成。



-
出爐後放上架上攤凍,切件享用。





焗好出爐時見到個面咁深色,就立刻明白點解原食譜個甜包麵糰要塗上
一層法國白芝士,但其實食譜中相片見到成品都唔淺色得去邊哦!
好彩切開裡面非常之靚,而且濃烈嘅香草味立即湧上,
麵包質地亦因水份高而非常軟熟。













刻意買多啲薯仔做芥末煙肉蛋薯仔沙律,今晚嘅晚餐就有著落喇!






Notes
-
由於加入薯蓉嘅麵糰非常之濕同黏手,所以需根據實際情況去增減水份用量。



-
麵糰會越搓越濕,最好就係用不斷重覆摺入動作取代搓揉,而且仲會用比較多手粉。



-
成品焗好後會比較深色,所以要不斷留意情況,以免麵包表面焗得太燶。


3 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2012年12月26日 上午9:15

    真係覺得你家中材料太多了,我乜都無,我好怕買了做少少除非成日整要不是我情願唔整,有些家人未必愛吃.
    [版主回覆12/28/2012 19:24:39]我整叉燒唔用呢兩種醬㗎,只係加多少小南乳,但顏色已經好紅,好奇怪!而且南乳都可以用嚟煮齋,買咗無嘥呀!
    [緊張大師-小女人回覆12/28/2012 11:13:32]但正常用料我家真係醬油素蠔油同油鹽糖,要整义燒才買了义燒醬和海鮮醬咋
    [版主回覆12/26/2012 20:01:01]有得幾多呀?咪都係正常用料啫!

    回覆刪除
  2. 唔駛煮飯, 就可以慢慢搓包羅~!
    [版主回覆12/28/2012 19:16:26]係囉,妳講得好啱,淨係煮兩餐飯都已經用唔少時間呀!偏偏搓包又要用上幾粒鐘!

    回覆刪除
  3. 薯仔包類似湯種咁, 個包會好軟
    [版主回覆12/28/2012 19:17:24]嗯,講起上嚟,又真係幾次湯種喎!

    回覆刪除