2013年3月31日星期日

芝麻腰果意式脆烤餅 Sesame & Cashew Biscotti

日一早教完琴就返屋企開爐整嘢,快手快腳就整好咗兩樣嘢,由事前洗嘢到準備功夫,磅材料,開始整到入爐焗,之後又再清洗用具,夾埋都只係用咗兩個半鐘,果然係功多藝熟、訓練有數。


 


首先出場嘅係芝麻腰果 biscotti







材料:
腰果 50
黑芝麻
15
低筋麵粉
250
泡打粉
2.5
雞蛋 2

100
2.5
黑芝麻粉 30


 


- 腰果同芝麻洗乾淨,索乾水份,放入焗爐,用 140 焗約 15 分鐘至乾身及香味出。



-
麵粉及泡打粉混合過篩 3 次;雞蛋拂打成蛋液,備用。



-
將粉類、芝麻、腰果、糖及鹽混合好,之後加入蛋液,用膠刮拌勻成濕粉糰。



-
將粉糰放上已灑粉嘅枱面上,然後再灑適量粉於粉糰表面,輕手堆成唔黏手嘅粉糰。



-
粉糰平均分成兩份放上已鋪入爐防黏蓆嘅烤盤上,輕輕將粉糰壓扁成橢圓形。



-
放入已預熱至 180 嘅焗爐內,焗約 20 分鐘至粉糰表面完全乾身。



-
將粉糰拎出,稍為攤凍後就用刀切件,然後將切面向上排放於烤盤上,焗 10 分鐘。



-
將烤餅翻轉,另一切面向上,再入爐焗約 8 – 10 分鐘至完全乾身即成。



-
出爐後放架上攤凍。


 


以上材料份量可做烤餅約 30 塊。





由於加咗黑芝麻粉做粉糰,所以成嚿粉糰都灰灰黑黑,賣相唔多討好!










好彩切件焗好後顏色變得金黃,當堂吸引好多!






Notes
-
由於雞蛋大細不同會直接影響粉糰濕度,若材料混合時稍為乾身而難以拌勻成糰的話,可酌量
   額外加入蛋液或水;若粉糰較濕的話,需加入適量手粉,方便堆成糰。



-
濕粉糰係輕手堆成乾粉糰而唔係搓成糰,否則的話會令粉糰起筋,做唔到硬脆效果。



- 第一次出爐後,最好趁粉糰仲係微熱時候就切件,因為完全攤凍會變得較硬,比較難切開。

4 則留言:

  1. 試過有人送我一瓶 英國帶來的 biscotti, 我食落都幾硬身, 其實bisotti 係硬定係脆多D架?
    [版主回覆04/02/2013 02:29:05]傳統意大利正宗做法係唔加任何油脂,所以特別硬,用來蘸 expresso 食就最啱,因為浸軟少少就無咁硬。
    可能正因為呢個原因,後來有改良板出現,務求做到唔好咁硬,加入油脂令到個餅鬆脆好多。

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年4月1日 上午9:06

    難怪那些人看完FBy就唔多回來看blog.熟能生巧真係無錯,你越整越好啦.幾靚.
    [版主回覆04/09/2013 00:01:43]
    [緊張大師-小女人回覆04/08/2013 08:56:37]係FB打多個字..唔係想讚你,係你比我好少少,我咪覺得你叻.嘻嘻
    [版主回覆04/02/2013 02:25:34]乜嘢係 FBy 呀?
    妳唔好讚我喇,大把人整得好過我呢!我只係覺得自己同幾年前開始學整烘焙時快手好多啫!

    回覆刪除
  3. 整杯咖啡先....
    [版主回覆04/02/2013 02:22:43]呢個仲係黑芝麻整㖭,開正妳嗰瓣啦!
    [版主回覆04/02/2013 02:21:56]識歎喎!!

    回覆刪除
  4. 上次都市閒情都有教人整你呢個呀, 你加埋芝麻整, 一定好香 , 我得閒都要整下先,因為新年的果仁都未吃晒,哈哈
    [版主回覆04/09/2013 02:49:50]哈哈,係用農曆新年食剩嘅嘢嚟整,又幾有諗頭喎!
    [謙盈媽咪回覆04/08/2013 17:16:00]做法差不多, 果仁真係唔放的耐, 我依排都好努力咁吃緊
    http://mytv.tvb.com/lifestyle/pleasureandleisure/141448/ 你有時間都可以去看看,就係教人做你呢個.
    [版主回覆04/07/2013 01:15:16]係?一模一樣做法嗎?
    快啲試吓整啦,真係無乜難度,而且果仁放得太耐會變油膉呀!

    回覆刪除