2013年3月31日星期日

合桃鬆餅 Walnut Muffin

        喺焗緊 biscotti 時候,跟住就開始整超鬆軟嘅合桃 muffin

材料:
合桃             適量
低筋麵粉      250
泡打粉          2 茶匙
                 1/2茶匙
                 100
雞蛋              2
橄欖油          80
乳酪             100  

- 合桃洗乾淨、索乾水份後放入焗爐,用 140 焗約 15 分鐘至乾身及香味出,之後切細。

- 麵粉及泡打粉混合過篩 3 次,之後加入鹽、糖拌勻。

- 雞蛋拂打成蛋液,然後依次加入油及乳酪,攪拌均勻。

- 將濕料倒入乾料內,用膠刮大致混合成麵糊。

-
拌入合桃,攪拌均勻後將麵糊倒入紙杯內,並放上烤盤。


- 放入已預熱至 200 嘅焗爐內,焗約 20 – 25 分鐘即可。



麵糊攪到尚有小小乾粉時就要停手,加入合桃,再快手
攪拌均勻即可,咁就唔會攪拌過度喇!



 

加入乳酪整 muffin,好處係可以令到質地特別鬆軟,
連老竇都讚超正呀!





Notes
-
合桃可選用任何堅果仁、乾果甚至新鮮生果代替。


- 若果無乳酪的話,可用牛奶代替。
 
- 整鬆餅時,切勿過度攪拌令麵糊起筋,導致質地唔夠鬆軟。

 

9 則留言:

  1. 我唔可以見到有小小粉的...
    唔係焗出黎都係有粉粒的...
    [版主回覆03/31/2013 16:50:13]係?我又未遇過呢個情況喎!

    回覆刪除
  2. 好想食呀
    [版主回覆04/06/2013 23:43:47]
    [hon amy回覆04/05/2013 01:49:01]好呀!
    [版主回覆04/01/2013 02:59:07]妳都可以試整呀,好容易整,絕對唔難呀!

    回覆刪除
  3. 無牛油, 又鬆軟, 一流啦 ~~
    [版主回覆04/02/2013 21:04:37]我睇過本外國食譜,佢話因為 cupcake 上面要唧花,蛋糕體需要一定承托力,所以用比較實淨嘅牛油蛋糕會好啲。
    [芹菜回覆04/02/2013 16:40:00]我整想緊muffin和cupcake 嘅分別, 多謝你嘅睇法。我重以為用大杯整嘅係muffin, 細杯又裝飾得好靚嘅係cupcake 。
    [版主回覆04/01/2013 15:40:33]健康又易整嘅 muffin,依家訓練到唔使一粒鐘就可以完成哂所有工序,包括預備功夫同清洗工作。
    喺我嘅理解,用液體油整嘅先係 muffin,用牛油霜整嘅係 cupcake。

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2013年4月1日 上午9:08

    你老豆好愛你整的糕點呀,你會自家整乳酪嗎?我想學呀.鬆餅係我最愛但現在好少整添,自換了新焗爐又細又鐘意那些設定後無心機開爐.
    [版主回覆04/09/2013 15:41:21]明白哂!
    [緊張大師-小女人回覆04/09/2013 12:40:38]只因我見到班太自家整乳酪而我係一個乳酪狂,我會去買天天吃一杯,所以想自家整會否好少少咁.多謝我現在去睇
    [版主回覆04/09/2013 02:32:26]做乜呢排成日要用乳酪呀?
    妳睇番呢篇舊 post 啦:http://blog.yahoo.com/kestrelblog/articles/66696
    [緊張大師-小女人回覆04/08/2013 08:58:27]係你買$10有4杯那好抵的乳酪牌子.我呢排好多用啦.
    [版主回覆04/02/2013 02:21:13]妳講乜嘢牌子呢?唔多明白。
    就係咁先至要多啲用,咁先可以快啲摸熟個爐,快啲上手嘛!
    [緊張大師-小女人回覆04/01/2013 17:15:23]你買了邊個牌子呀可否比我看看,我係話個新爐我無乜興趣用,又要試火又唔多like個爐的火力,同以前的差好遠,係我先生要買咁平,又細又唔好用....但我會用比少少時間我習慣一下用細爐啦,人家用開咁大既焗爐現在要用咁細好唔習慣架.
    [版主回覆04/01/2013 15:46:43]以前我個 friend 試過自己發酵乳酪,但係次次都係失敗收場,加上我唔知用邊隻奶整先至會無咁濃奶味,費事整咗出嚟之後又食唔到,所以我應該會自家製嘅機會不大,反正依家試到一隻我入得口嘅,又唔係日日食,買就算喇!而且又唔係貴,德國製,唔使 $10 有 4 杯,無杯 100g,抵食啦!但最重要係佢係經 UHT 處理,好似紙包奶咁,唔使放雪櫃㗎!
    "又鐘意那些設定" 係咩意思呀?點解買咗新爐都唔用呀,咁咪好蝕囉!

    回覆刪除
  5. 我都整咗..不過多咗香蕉同紅莓添呢!
    [版主回覆04/02/2013 02:18:27]我呢個 muffin 都有好濃香蕉味,連 Winnie 都係咁講!點解?因為我用咗香蕉乳酪整呀!妳仲加埋紅莓,又係正到無朋友啦!
    因為我習慣先洗一洗合桃,所以就會焗番乾同焗到香味出囉!
    如果唔預先焗石焗的話,合桃唔會被麵糊整濕而唔夠香脆咩?
    [Motonako.A回覆04/02/2013 01:35:08]核桃我從來都冇焗咗佢先架!!!焗muffin時一齊焗理巳經好脆呢!

    回覆刪除
  6. Hi, i tried it last night, it came out great . Thanks for sharing the recipe .
    [版主回覆04/02/2013 20:55:25]You're welcome! So glad to know that you like the recipe!

    回覆刪除
  7. 真係方便快捷
    [版主回覆04/09/2013 02:30:48]係呀,整 muffin 真係好快手,簡單又好食。

    回覆刪除
  8. 唔好意思, 我想問如果改用鮮奶是否都係100克, 如果用脫脂奶得唔得, 同埋要唔要放在室溫等一等先?
    [版主回覆06/22/2013 21:12:20]妳意思係用鮮奶代替乳酪嘛?其實都無乜問題嘅,不過就失去意義囉!用乳酪整係因為想利用佢嘅酸性特質去加強膨脹效果,從而增加 muffin 鬆軟度。
    要成功整好 muffin 最緊要就係要夠快手,快手大致拌勻所有材料就要即刻入爐焗,攪拌得太耐的話,會令到麵粉產生筋性,好似做麵包,咁就唔夠鬆軟,擺得太耐,麵粉就越多時間去吸濕,糊化情況就增加,質地就會變實,比較似碗蛋糕。

    回覆刪除
  9. 食譜內的液體係咪唔夠?
    定係麵粉太多?
    我試過整, 但個麵糊好乾, 變左一舊麵團......
    [版主回覆08/15/2013 22:05:38]吓,液體總量加埋 280 克,多過麵粉喇喎,點會唔夠呀!?呢個譜係我一直用開,個個試過都讚好,就算唔係整,食嗰個都讚超鬆軟喎!
    一係就係妳用嘅蛋唔夠 50 克重,一係就係妳用的麵粉吸水力特強,我係用日本粉㗎!

    回覆刪除