2013年4月25日星期四

老表日本手信



老表 Lily 早前又去旅行,呢次目的地係日本,知道佢去日本,我就搭佢買抹茶粉,諗住喺日本當地梗係周圍都買得到兼比香港平啦!點知原來唔係,佢話去過好多地方都無得賣,即使有得賣都選擇唔多,一款起、兩款止,真係估佢唔到!



早幾年前我買開嗰罐抹茶粉 $5X / 40g,都唔係平㗎啦,依家差不多用哂,早前去咗「AEON」超市𥄫過,依家賣成 $90 罐,即係 $2.X / 1g,嘩,癲㗎!!!! 



老表話呢包抹茶粉賣約港紙 $4X / 30g,真係超平呀!佢話唔收我錢,
當係手信喎,咁就真係萬個多謝喇!佢喺超市見到個草餅好似
好吸引,原本買嚟自己醫肚,點知佢同行朋友話去食飯喇,
於是佢就無食到,留番帶返香港俾埋我食。





好彩佢自己無食到咋,嘩,裡面"pat" 白色物體,都唔知係乜嘅,
甜到呢 …… ,我已經叫做好食得甜㗎啦,都頂佢唔順,俾著
Winnie 食的話,我諗佢咬一啖之後即刻甜到休克都似!! 






咁難得先搵到嘅抹茶粉,當然要趁 "新鮮" 用咗佢啦!我就用佢嚟整
紅豆抹茶 muffin,你哋睇,係咪顏色好綠呢!125 克麵粉,
只係用1 茶匙抹茶粉咋,顏色已經非常之靚,不過
亦因為用得少嘅關係,所以味道就差少少囉!


2 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年4月26日 上午9:56

    我朋友媽媽去完日本又係買了綠茶粉比我,但只限京都有得買同時好貴,我發覺做完個色好靚但真係無乜味道,好淡,但又唔可以再加只因在口中那味道感受到若再多會好苦.
    [版主回覆05/03/2013 01:34:37]係呀,我都發覺正宗日本抹茶顏色靚,但味道唔太濃;台灣產綠茶就剛好相反,顏色無咁鮮綠,但茶味比較香,所以我依家都習慣兩溝呀!

    回覆刪除
  2. 又收手信...發達喇你!!!!!
    [版主回覆05/03/2013 01:33:07]原本我係搭我表妹幫我買㗎,點知佢又唔肯收錢!

    回覆刪除