2013年4月22日星期一

豆漿意式奶凍 Soymilk Panna Cotta

        上星期睇番《西廚教室》搵食譜時,無意中發現原來有幾個我一直都想整甜品食譜喺裡邊,睇吓,就見到呢個用豆漿整panna cotta,反正都整豆漿,順手整埋佢嚟試啦!



材料:
魚膠片 3
豆漿 300 毫升
40
 
- 魚膠片用凍水浸軟。

-
豆漿加糖煮熱,然後將已浸軟嘅魚膠片加入。

-
將混合物倒入模內,放雪櫃雪約 4 個鐘至完全凝固。

以上材料份量可做奶凍 3 個。

食譜參考自鄭雅正嘅《西廚教室》。

 


 



我自己額外整咗個綠茶糖漿
嚟伴食。





除咗綠茶糖漿,仲有呢個黑糖漿呀!


 

5 則留言:

  1. 呢個我有興趣試, 我整咗黑芝麻豆漿
    [版主回覆04/23/2013 01:47:46]咁就順手加魚膠片整成黑芝麻豆漿 panna cotta 啦!

    回覆刪除
  2. 睇落 "滑劣劣" 咁喎,正
    [版主回覆04/23/2013 01:49:28]係呀,妳講得無錯,真係 "滑劣劣" 呀!

    回覆刪除
  3. 我like黑糖漿 同豆漿好夾
    [版主回覆04/23/2013 18:16:11]係呀,仲好和風 feel 呀!

    回覆刪除
  4. 請問魚膠片係幾多5G一塊定2.5G一塊?
    [版主回覆04/24/2013 02:11:37]係 2.5 克,薄的一種。

    回覆刪除
  5. 緊張大師-小女人2013年4月25日 上午8:49

    我對此種食物好有好感,大菜糕,涼粉,果凍全都心頭好同愛.但你呢個睇上去好滑喎.
    [緊張大師-小女人回覆05/19/2013 14:07:39]我對住好朋友才如此,我唔鐘意既人我懶得理他們.
    [版主回覆05/18/2013 21:14:05]妳真係好鬼死客氣!
    [緊張大師-小女人回覆05/15/2013 08:46:27]我一直都係咁忙,一三五,二四六,只是我無講出來,維持了年半啦.只是現在我見骨科時間短了,一個月一次,明天又去見私家骨科,真係超唔得閑,多謝提醒,我知魚膠粉係乜東東所以我盡可能唔食.收到晒認識你真好
    [版主回覆05/10/2013 00:00:01]乜一次過堆埋哂一齊攪咁忙呀!?
    不過提一提妳,食齋日子唔食得魚膠粉製品喎!
    [緊張大師-小女人回覆05/09/2013 16:23:33]我超愛這類食品,呢個未整住,這陣子,一三五都物理治療.又要見骨科又針灸超忙呀
    [版主回覆05/03/2013 01:39:30]原來妳鍾意食呢類凍甜品呀,我反而少食,因為凍嘛!
    妳講得無錯,真係好滑。咁妳豆漿都已經整好,整咗呢個未呀?

    回覆刪除