2013年7月9日星期二

無蛋朱古力粒香蕉鬆餅 No Egg Chocolate Chips Banana Muffin

早前喺網上睇到個網頁叫做 Eggless Cooking,換言之,即係裡面所有食譜全部都無用到雞蛋,咁當然唔係純粹唔加蛋就算啦,其實係同大家分享一些 egg substitution,即雞蛋代替品。


 


網頁裡面介紹咗好多唔同嘅替代食材,有啲聽都未聽過;有啲就估都估唔到可以咁用!其中一樣我最有興趣嘅就係亞麻籽粉,趁住聽日因為某些原因要食齋,今日就整定啲無蛋 muffin,順便可以做吓實驗,睇吓用亞麻籽粉代替雞蛋效果好唔好。







材料:
麻籽粉 1/2 湯匙
1 1/2 湯匙
低筋麵粉 125
梳打粉 1/2 茶匙

泡打粉 1/2 茶匙
1/4 茶匙


50
橄欖油
40
乳酪
30
香蕉 2
入爐朱古力粒 適量


- 麻籽粉與水混合;粉類過篩 3 次,備用。



-
將鹽、糖加入粉類內攪拌混合。



-
油及乳酪與亞麻籽粉混合、拌勻。



-
香蕉用叉壓爛成香蕉蓉,拌入濕料內。



-
將濕料倒入乾料內,快手攪拌均勻後再加入朱古力粒。



-
麵糊勺入紙模內,放入已預熱至 200 嘅焗爐內,焗約 20 分鐘即成。


 


以上材料份量可做鬆餅 6 個。





麻籽粉之所以能夠代替雞蛋,係因為加水後會變得濃稠
且黏性增加,與雞蛋本身質地類似。








比起以往試過嘅無蛋鬆餅食譜,今次呢個用麻籽粉代替雞蛋嘅效果好得多,
同樣做到鬆軟 texture,質地唔會死死實,但當然,乳化效果始終唔及
雞蛋好,所以都會有少少濕黏口感,但已經好滿意喇!







Notes
-
其他雞蛋替代食材,可到 Eggless Cooking 網頁睇睇。



-  1
湯匙亞麻籽粉 + 3 湯匙水,攪拌後就可以代替 1 隻雞蛋份量。



- 食譜中嘅乳酪可用牛奶或豆漿代替,不過因為乳酪係酸性食材,有助於麵糊膨脹。

5 則留言:

  1. 無蛋都唔錯喎
    [版主回覆07/10/2013 17:27:49]係呀,唔好話食齋呀,膽固醇高人士都適合!

    回覆刪除
  2. 呢個都係一個好選擇
    [版主回覆07/10/2013 17:29:06]無錯,食得健康,如果個食譜唔需要用足一隻蛋時就更加方便,自己量夠適量水及亞麻籽粉就得!

    回覆刪除
  3. 好健康喎,等我都試吓先,謝謝分享
    [版主回覆07/10/2013 21:50:34]唔使客氣,妳有時間不妨試吓啦!

    回覆刪除
  4. 緊張大師-小女人2013年7月11日 下午3:36

    現在好多人無用蛋或無用粉整朱古力蛋糕,但我碰巧亞麻籽粉全部吃光晒......要等買到才可以試下呢個食譜,多謝你介紹
    [版主回覆08/22/2013 23:16:40]咁當然啦,但佢哋妳已經識咗好耐,有深厚感情嘛,我只係識咗好短時間咋嘛!
    [緊張大師-小女人回覆08/22/2013 11:24:34]唔好咁講,現在不時有朋友老人家離世,真的幾難過,可以的話陪多一陣都好呀
    [版主回覆08/14/2013 22:19:22]咪係囉,我走人又有乜可惜喎!
    [緊張大師-小女人回覆08/13/2013 17:48:36]我會架,我日日在進步架
    [版主回覆08/08/2013 22:18:56]唉,話唔定到我走時妳已經進步神速,叻我好多,到時係我損失呢!
    [緊張大師-小女人回覆08/08/2013 17:30:53]一言為定,你走後又少一個講真話的朋友囉,你走後又少一個整好野比我食,整這些美味出品比我偷師呀.
    [版主回覆08/08/2013 02:37:47]唓,我走咗之後對妳有咩影響喎!
    如果我真係比妳行先一步的話,妳記得一定要幫我助念呀!掉轉係妳走先我都一定會幫妳㗎!
    [緊張大師-小女人回覆08/06/2013 09:25:08]咁你走左我點呀?我又唔可以咁早離開我老公喎.你稍後先啦,咁洗咁急.昨天我去醫院做水療聽到有人講(任何事有時有刻,要走我們留不了).嘻嘻嘻嘻
    [版主回覆08/05/2013 20:10:23]作死妳呀,係人都知我個目標係早啲走人同媽咪重聚,妳依家咁算係咀咒我嗎!!??
    [緊張大師-小女人回覆08/05/2013 15:08:22]我知呀,但我睇你個相唔會咁快,你仲要教我好多野呢,同埋我係朋友福星所以你暫時都唔洗想啦,有排捱呀,知無?
    [版主回覆08/04/2013 15:46:34]死起上嚟邊有分年紀㗎,妳睇台灣嗰個兵都係廿零歲咋嘛,又有個名球星 pass away,都係只得 27 歲!
    [緊張大師-小女人回覆08/01/2013 11:12:10]咪玩啦,我只會放電唔識放幅射,傻人.你無咁快死係我都會早過你我老你咁多
    [版主回覆07/30/2013 19:57:41]妳對住我放幅射時,我吸埋吸埋咪又係會死!
    [緊張大師-小女人回覆07/25/2013 11:09:25]我都驚,但他們話無問題只係得幾百幾咁少,大佬,我死唔係你地死呀?
    [版主回覆07/24/2013 03:31:48]嘩,咁攪法,妳吸埋吸埋好多幅射喎!妳見到我時會唔會放射番出嚟俾我㗎!!
    [緊張大師-小女人回覆07/22/2013 15:43:09]唔返工都真係好忙架,只係做物理治療已用半天,回家又累又要睡一睡,針炙又出去幾個鐘又去職業治療,又要去照乜照物,我話有無搞錯呀,一年照二次磁力共振,一次CT幾十次X-Ray我比佢地照到就來死啦
    [版主回覆07/14/2013 20:58:19]做乜唔返工都咁忙呀!?
    [緊張大師-小女人回覆07/13/2013 09:00:48]好架,有時無蛋想整蛋糕係好頭痛,日光日白又話去買但夜晚點買呀,我現在去睇電郵,抱歉我日日忙到不得了完全無時間在家
    [版主回覆07/11/2013 22:56:39]妳買咗就試試啦!最好就係如果食譜本身係用唔哂一隻蛋時,用呢個方法就唔使特登開隻蛋喇!
    喂,我 send 咗 e-mail 俾妳,係咪無 check 呀?

    回覆刪除
  5. 冇蛋都幾好wo....健康d又唔洗殺生呀!
    [版主回覆07/14/2013 20:57:25]絕對讚同呀!

    回覆刪除