2013年7月8日星期一

黑麥合桃包 Pain de Seigle aux Noix


近期少咗試新麵包食譜,就連整麵包都少咗,因為生活比較忙之餘,精神又唔係太好,個人好攰、好懶,一有時間就走去瞓覺,瞓得一粒鐘,甚至半個鐘都好,個人都真係會醒神番少少,你知啦,整包都真係長期作戰嘅,中途點可以走去瞓覺至得㗎!所以咪索性唔整囉,反正冷宮都儲落唔少麵包 宮女!!

 


噚日跟食譜整咗個類似鄉村包物體,材料簡單易做,而且又唔使落油,啱哂我!但係你哋唔好以為個包實唔好食喎,反而算係我做包咁耐以嚟最滿意的一個,無論 texture、味道、外形、以至製作過程都相當理想,平時我整多士麵包,發酵時間非常之長,根本無可能好似食譜咁講約一粒鐘就發酵至多士模 8 分滿,但今次每段發酵時間都跟食譜差唔多,真係好開心,唔知係因為天氣勁熱,酵母特別活躍呀,定係「藍帶」個譜靠得住喇!







材料:
合桃 50
法國麵包粉
150
裸麥粉
25
全麥粉
60
即用酵母
3
5
170
老麵
25


- 合桃洗淨後用抹手紙索乾水份,之後放人焗爐,用 140 焗約 15 分鐘之香味出,之後切粒。



-
除合桃外,將所有材料放入食處理器內混合,逐少加水搓成麵糰。



-
將麵糰拎出,放上已灑粉嘅枱面,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰,之後包入合桃粒。



-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵 45 – 60 分鐘。



-
麵糰排氣後分割成 2 份,其中一份重 320 ,分別滾圓,靜置鬆弛 15 分鐘。



-
將麵糰按扁、排氣,左右 1/3 份麵糰向內摺入,然後再對摺,將收口捏緊。



-
輕輕搓長麵糰,大的一個麵糰將兩端部份摺入,捏緊後再搓長到模嘅長度,然後放入模內。



-
細麵糰搓長後直接放於入爐防黏蓆上,發酵約 45 60 分鐘至兩倍大。


- 放入已預熱至 220 嘅焗爐內,爐內放一杯水,焗約 35 – 40 分鐘即成。


- 出爐後立即移至架上攤凍。


以上材料份量可做 18厘米長多士 1 條及麵包 1個。


 


食譜出自法國藍帶廚藝學院嘅《法國麵包基礎篇》。





食譜原本份量係做到 3 條多士,但我就將份量減半,所以就多咗半份
麵糰出
嚟,我就咁放盤上焗就算,反正都唔夠做一條多士。








因為加咗老麵去整,所以麵包質地比直接法軟熟,而且裸麥粉
又會令到麵糰增濕,所以成品個
texture 好理想,
加埋香脆合桃,味道鹹香,超正呀!





Notes
-
老麵製作方法,請參考《燕麥包》及《不同種類酵母用量之調整》。


3 則留言:

  1. 終於整到就好
    [版主回覆07/08/2013 22:59:47]係呀,好開心呀!
    食譜係教用磅蛋糕模,唔係平時用的多士模。

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年7月9日 上午9:43

    裸麥粉又會令到麵糰增濕咩?多謝講比我知呀,我都唔知添,近日雨水多,個個都疲倦,你飲番多些去濕湯水會好少少,陽光伯伯出出人就醒神些
    [版主回覆07/09/2013 17:09:37]係㗎,妳唔發覺加咗裸麥粉嘅麵糰越搓越濕咩?
    上星期先用老黃瓜、粟米、紅蘿蔔、枝竹加炒扁豆同赤小豆煲湯去濕!

    回覆刪除
  3. 健康又有營養...yummm!!
    [版主回覆07/17/2013 00:05:36]Give you 5555555, yeah!!
    [梁少奶 ^v^回覆07/16/2013 22:35:56]GIVE ME 555555555555555
    [版主回覆07/14/2013 20:59:34]係?同道中人喎!
    [梁少奶 ^v^回覆07/13/2013 01:20:25]我係包痴黎架~
    [版主回覆07/09/2013 17:09:57]係呀,妳鍾意食包嗎?

    回覆刪除