2013年11月24日星期日

用同樣方法去培植天然酵母可行嗎!?

        啱 Yahoo 度睇到,話有美國科學家用腳臭菌、腋下及肚臍嘅細菌嚟發酵芝士,鍾意自家整天然酵母嘅 blog 友們,整包時又多個方法可用喇,哇咔 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

網頁原文:

起司發出的臭酸味與人類身上某些部位的味道有些相似,例如腳臭味、腋下、肚臍,因此有科學家異想天開的採集人體這些部位的細菌,製作成「人類起司」(Human Cheeses)。

根據英國《每日郵報》(Daily Mail)報導,同樣都是細菌發酵所產生的味道,但以腳臭味、腋下、肚臍眼的細菌所製成的「人類起司」光是用想的就令人作嘔!此外,別擔心!因為科學家們並沒有要販售或是食用這款起司,只會在都柏林的合成生物學展覽上展示。

來自美國的科學家加帕基斯(Christina Agapakis)與挪威學者托拉斯(Sissel Tolaas)共同執行了這項計畫「自製」(SelfMade),與廚師研發出11種來自人體部位細菌的起司。

加帕基斯說,這項計畫更加確認人體與起司上一些獨特微生物產生的特有氣味非常相似,這項令人反胃的起司實驗,主要是觸發、提升有關身體與細菌之間的關聯性,藉此應用在健康和疾病的基因工程研究。


 

8 則留言:

  1. 天然酵母和Human Cheeses兩樣唔同野, 可以叫做Human disease 啦

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 作死妳呀 BK,成日 "催催供"!好,我整咗之後就即刻做麵包,跟手速遞埋過去舊金山俾妳,妳即刻食咗佢,仲要記住拍低 video 掟上嚟俾我睇做證據! 哇哈哈哈哈 …… XD

      刪除
  3. 以前釀酒都係用腳踩葡萄啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,乜原來用腳踩係因為咁原因呀,仲以為係當時無機器,用腳踩會比較慳力同快趣㖭!!

      刪除