2014年3月12日星期三

蒜香脆麵包粒 Croutons

        前幾日個 試機包因為係用直接法整,所以老化得比較快,變得比較乾嚡。平時有嚫隔夜麵包我都係會整麵包布甸或者煎西多,但係次次都係整呢兩樣,整得多都悶!啱啱學識咗整 croutons,以後隔夜麵包又多個出路喇!
 

        上網見到好多網友都各施各法,睇埋 Youtube 就仲多變化,最後我就綜合咗好幾個我認為比較好嘅方法嚟集大成,效果唔錯,真係又香又脆呀!


 



 

材料:
蒜頭
橄欖油
混合香草
隔夜麵包

- 蒜頭去衣、去芯後,用刨磨成蒜蓉。

- 將橄欖油、蒜蓉同香草拌勻,靜置一段時間。

- 麵包切成粗粒,之後加入蒜蓉香草油撈勻。

- 將麵包粒倒入烤盤內,放入已預熱至 180 嘅焗爐內,焗 10 分鐘。

- 用匙羹將麵包粒略為翻一翻,再焗多 10 分鐘至表面金黃即可。


既然整 croutons,咁就梗係即刻用嚟伴沙律食啦!






我整沙律好求其,手頭上有乜就用乜:用剩嘅椰菜、
食剩最後一個蘋果、噚晚教完琴經過旺角街邊檔
$6 再摘新鮮
basil oregano 落去就算數,加埋檸檬汁
、鹽、糖、黑椒同日式芝麻醬調味
攪掂,最後當然係落埋麵包粒啦!





Notes
-
蒜蓉香草油靜置一段時間,目的係令蒜頭同香草味道溶入橄欖油內,時間越長,香味
  越濃。
 
- 將油與麵包撈勻時,若發覺油唔夠的話,可額外加入橄欖油,確保每粒麵包沾上油份。

2 則留言:

  1. 我家完全沒有機會有隔夜包......要整 croutons好難啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咩難度喎,上 Youtube 睇啲鬼佬鬼婆係用新鮮包整㗎,係我自己唔想用新鮮麵包整咋嘛!

      刪除