2014年12月18日星期四

全麥粉 biscotti

        上星期老表不斷打電話俾我,又問呢樣又問嗰樣,原來條友仔鬼死咁勤力喺度玩烘焙,一係唔整,一整就整成三樣嘢,包括 muffinscone 同麵包,由晏晝兩點幾整到天黑,呢位懶惰姑娘真係估佢唔到。雖然佢好少整,但呢次三樣嘢都算不過不失,起碼食落口都唔難食,個 scone 仲係第一次整㖭,合格有餘喇!
 
        見佢整得咁開心,我嗰日放工返到屋企都仲要做幾粒鐘清潔,即使個人已經好攰,都要開爐玩吓,整個至簡單 biscotti 就最啱喇!
 
 
因為用咗少部份全麥粉去整,所以顏色唔使焗好耐都已經
好靚,加埋七彩顏色嘅糖漬雜果皮,賣相好吸引。






用個密實盒裝住,慢慢食都唔怕變壞,尤其依家
天氣咁乾燥,分分鐘擺幾個月都無事。





      Biscotti 食譜及做法請參考《迷迭香紅莓乾意式果仁脆餅》。


4 則留言:

  1. 真係架,想整個時就算幾攰幾忙都會把握時間整!脆餅好靚呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,有得休息都唔抖,真係犯賤!!

      多謝妳讚賞呀!

      刪除
  2. 講開又講,我都係幾攰幾忙都係想整就整的人 不過,呢幾日真係太凍,凍到冇mood整

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得無錯呀,真係凍到唔願郁,乜都唔想整,肯整基本兩餐都已經好難得!

      刪除