2014年12月9日星期二

檸檬粟粉蛋糕 Lemon Sand Cake

        雪櫃有兩個檸檬擺咗喺度好耐,要諗辦法用咗佢!突然間《我愛和風洋菓子》裡面有個主要用片栗粉整嘅檸檬蛋糕,不妨一試,睇吓效果係點。
 
        我自己就無專登走去買包片栗粉返嚟整,只係用粟粉代替咋,反正都係澱粉。外國人都有用澱粉整蛋糕,稱為 sand cake,因為澱粉本身係無筋性,所以成品個 texture 會比較鬆散,真係糕如其名,質地食落真係好似食到成口鬆散沙,而且仲會有入口即溶嘅感覺㖭!不過我自已就唔係咁喜歡個 texture,試過就算喇!
 
 


材料:
粟粉             90
低筋麵粉
      30
檸檬汁         15 毫升

檸檬皮茸      適量
白蘭地         15 毫升
雞蛋             2
                100
橄欖油         80


- 粉類混合過篩 2 次;檸檬汁、檸檬皮茸及白蘭地混合好,備用。

- 雞蛋打散、加糖,座熱水用電動打蛋器攪打至微溫。

- 移離熱水後繼續攪打至蛋漿發白企身。

- 將檸檬汁混合物加入,攪拌均勻,之後將粉類一次過加入,用膠刮拌勻。

- 橄欖油分多次逐少加入,用膠刮拌勻至油份完全被麵糊吸收。

- 漿麵糊倒入已墊牛油紙嘅烤模內,喺枱面輕搞烤模以釋出大氣泡。

- 放入已預熱至 170 嘅焗爐內,焗約 40 分鐘至熟透。

- 出爐後立即脫模,於架上放涼。

以上材料份量可做 9 厘米 X 18 厘米 X 6 厘米蛋糕 1 條。

食譜參考自福田淳子嘅《我愛和風洋菓子》。 
 

 
 
唔單只個質地鬆散,就連個爆口都爆得勁啲。





咁啱老表入嚟學琴,上完堂之後就有嘢可以招呼佢。
 
 
 
 
 
Notes
- 原食譜係用日本片栗粉及溶牛油 100
 
- 蛋糖座熱水攪打會比較容易打至企身,雞蛋最好提早拎出雪櫃回至室溫。
 
- 橄欖油必須逐少分多次加入,確保麵糊完全吸收油份,避免蛋糕產生分離斷層現象。
 
 
 

4 則留言: