2015年1月26日星期一

山合桃無花果裸麥包 Pecan Fig Rye Bread

        今日呢個裸麥包效果非常好,包質非常軟熟,簡直係撳扁咗都識彈回原形!!應該係我歷來咁多人手做麵包之中最理想的一次哦!
 
        又用老麵,又低溫發酵過夜,跟住又翻麵,加上今日天氣比較潮濕,成功造就出一個超鬆軟麵包。
 
 

材料:
山合桃           適量
無花果乾       適量
高筋麵粉       200
裸麥粉
           50
麥芽粉           1

老麵              50
                  4
                  15
橄欖油
           10
即用酵母
       1
                  150 毫升


- 山合桃放入已預熱至 140 嘅焗爐內焗 15 分鐘至香味出,攤凍後切細備用。

- 無花果乾切成細粒;將其餘材料全部攪拌成糰。

- 將麵糰拎出,放上已灑粉嘅枱面,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰,然後包入合桃及
  無花果。

- 將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵至一倍大後,放入雪櫃
  發酵過夜。

- 第二日將麵糰拎出室溫,繼續發酵至兩倍大。

- 麵糰排氣後翻麵,上下左右向內摺入,收口向下,靜置 20 分鐘。

- 再次排氣,壓平麵糰後上下兩邊向內摺入,之後再對摺,捏堅收口。

- 將麵糰略為搓長,放上已墊入爐防黏蓆嘅烤盤上,發酵至兩倍大。

- 發酵完成後麵糰表面噴水、割紋,並將焗爐預熱至最高溫度。

- 將爐溫調低至 220 ℃ ,放入烤盤、噴蒸氣,焗 20 分鐘。

- 10 分鐘後再次噴蒸氣,焗好出爐之後放上架上放涼。

 

唔使食落口,淨係切都已經 feel 到有幾軟熟喇!
 
 
 
 
 
 
我係用麵包機攪好個麵糰後先至繼續人手做埋餘下工序,
因為衰偷懶,包入合桃都掉理入部機代勞,點知
原來部機威力都幾強大,攪到啲合桃
都好碎,見都見唔到!!
 
 
 
 
 
Notes
- 老麵製作方法,請參閱《發酵老麵》。

- 由於加有裸麥粉嘅麵糰會相對比較濕,所以建議先預留起部份水作調節用。
 
- 翻麵時麵糰摺入後毋須刻意捏緊收口,避免排出空氣。
 
- 若焗爐無噴蒸氣功能的話,可直接用噴水壺向爐內噴水,製造水氣。 



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,今次真係超成功,等我下次再試多次用呢個方法整,睇吓係咪真係咁掂先!

      刪除
  2. 真係好成功!又健康又美味~~
    請問山合桃和一般合桃有什麼分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係唔錯!

      其實完全係兩樣唔同嘅果仁,妳睇番個英文,再 search 圖片睇睇,我估妳應該一睇就知係乜。

      刪除
    2. 我知啦,應該係我爸爸口中嘅碧根果仁~~又學多樣嘢^^

      刪除
  3. 睇見都流口水,"翻麵"呢個方法我都唔識,下次跟您學吓先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實翻麵仲簡單過滾圓,只需上下左右摺入就攪掂,又唔使捏緊收口,快手好多兼效果好。

      刪除