2015年9月13日星期日

又上一課

        早兩個禮拜做清潔,抹到電腦枱時就發現電腦螢幕個火牛凹咗,形成一個氹形狀,當時只係覺得奇怪,但並無注意到問題。直到禮拜四晚上網,好友喺 Facebook 錄音留口訊俾我,因為太細聲嘅關係,一定要將個 speaker 貼近耳邊先聽得清楚,正當我拎起個 speaker 時,個螢幕突然斷電熄咗,我知道一定係郁咗條電線,所以諗住移番好條電線啦,點知一郁就出事喇,睇住個火牛爆火光,跟住間屋就漆黑一片,全屋啲 fuse 都跳哂掣!!
 
        因為其實當時係仲有其他嘢正在做緊,所以必須要嘗試開番部電腦登入自己 account,再接駁手機上網繼續完成工作。喺無咗電腦螢幕之下,居然我都可以摸住個 mouseclick 入自己 acoount 之後再輸入 passwork 成功登入,我都真係服咗我自己!! :P
 
 
其實要配番個火牛都唔易,起碼我住嗰區都搵唔到,好彩 Winnie
話我知市中心都有幾間電腦舖,叫我即管去有無得賣,
卒之都買得到,真係好彩,$130 就攪掂,如果買唔到
的話就要成千買過個電腦螢幕喇!!






呢個火牛真係貼心,有齊各式插頭,梗有一個啱用。






唔單只插頭有多款選擇,就連電壓都有得揀,由 12V 25V
真係一個萬用火牛!因為呢次燒咗個火牛又學多樣嘢,
知道原來唔同嘅電腦螢幕係有唔同電壓,
仲有萬用火牛呢樣嘢呢!
 
 
 

8 則留言:

  1. 嘩,有火光,嗰刻好危險呀。下次見到類似咁嘅情形,就唔好唔理啦!@_@*

    回覆刪除
    回覆
    1. 係㗎,見到全屋 fuse 跳哂掣,嗰刻先識驚!

      下次醒目㗎喇!

      刪除
  2. 好驚險喎,比着我都唔知點算,您好鎮定呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我當時都嚇一嚇㗎!

      唔鎮定都唔得啦,得自己一個人,樣樣嘢都要頂硬上哦!記得第一次屋企跳 fuse 時我都唔敢亂撳電箱啲掣,都係走落樓下大堂叫個 guard 幫手搵管理處職員攪掂咋,只後佢就教我再次遇到相同情況應該點做囉!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係啦,個火牛應該夠期喇,拎上手滾㗎!

      刪除