2015年9月13日星期日

有機蔬菜

        上次咪話 Ernest 媽咪送我麵包、醬料同有機蔬菜嘅,今日繼續睇埋啲蔬菜啦!
 
 
有兩隻 Q 版矮瓜同埋番薯苗。






之前已經炒一半番薯苗,用蒜蓉辣椒清炒,
不過覺得有部份菜梗比較硬身,所以
剩番嗰半就用咗嚟放湯煮烏冬。
 
 
 
 
 
 
今日試整咗烤焗茄子,效果都唔錯呀!
 
 

8 則留言:

  1. 自家種的嗎?D蕃薯葉唔同街市賣嗰D嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,老友都係買返嚟㗎咋!

      印象中我都係第一次食番薯苗,所以我都係第一次見個樣,唔知道同街市賣有無唔同呢!

      刪除
  2. 回覆
    1. 肉質都幾軟滑,不過外皮就比較韌,可能係因為焗乾咗啦!

      刪除
  3. 處理番薯苗好麻煩架,個幾兩個鐘先meet好一盤,不過一直諗住係有機冇農藥,都好認真咁meet喇,煩D都抵
    我查實都冇買過番薯葉,今次食過幾次都係個妹公司阿姨種ge,種黎自己食,真係有機呢~~~

    講返要點處理番薯苗先,除左嫩芽之外,葉柄外層的衣要撕走先好食,炒或灼都要咁搞,搞完兩隻手指頭會染到啡綠色,洗三兩日先得。為左食碟菜要搞個幾鐘,唔駛有機真係唔願搞...

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,乜原來要咁做呀,唔怪得之我食到菜梗咁硬啦,真係大鄉里無見識哦!!咁攪法,我寧願唔食囉,有機都係咁話喇!!

      刪除
    2. 我第一次煮, 留左半條柄,結果碟菜冇乜野食,果半條柄都係韌
      之後網上搵資料,先知要咁搞,撕哂好食好多架

      刪除
    3. 我咪就係覺得條菜梗好硬、好老身囉!坦白講,要我咁做的話,我真係寧願唔食,或者煮放湯煮腍哂先食。

      刪除