2016年8月21日星期日

WeWah Concert 2016

        時間真係過得好快,眨吓眼喺 WeWah 已經做咗義務導師一年!上年嘅呢個時候我都有參加畢業禮音樂會,當時係以準導師身份出席,今日嘅我唔單只係正式導師,自己教嘅兩個學生都要上台演奏。
 
        唔知點解,覺得教 WeWah 嘅學生會比較開心,即使係義務性質,甚至連車馬費都無,就連學生嘅資質都未必係好好,但心裡面就相對特別用心去教佢哋,可能係因為學生同家長都會較為懂得珍惜,對導師亦會比較尊重同感激。
 
 



我教嘅兩位學生哦!
 





學生正在 rehearsal
 





全體 year 1 嘅學生。
 





所有師生、家長及借出場地作教學嘅單位代表大合照。
 





幹事會為各位義務導師頒發感謝狀。
 





最感到窩心嘅係幹事會主席為我
送上一張貼心嘅心意卡呢!





7 則留言:

  1. 為香港有一班咁有心嘅人而感到驕傲,亦為小朋友們得到關愛而感恩,祝福你們都身心健康,繼續做福他們,謝謝您!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多謝小月妳咁欣賞我哋一班義務導師及送上嘅祝福呀! ^^

      其實仲有一個樂隊攪咗個 Barter Concert 嘅活動,入場欣賞音樂嘅觀眾係唔使俾錢買門票,而係捐出舊琴書作交換門票,收集到嘅琴書就會全數交俾我哋 WeWah 嘅學生,所以小朋友學琴不單只唔使學費,連琴書都唔使買,我都覺得呢隊樂隊同樣好有善心呀,妳可以睇番呢集電視節目,就係講呢個樂隊同 WeWah:
      https://www.youtube.com/watch?v=mGH0cJFikuI

      刪除
    2. 我睇咗都好感動,如果有多D人咁做,個個都有同理心,香港便有救了。

      刪除
    3. 我就係因為睇咗呢個節目,覺得好有意義,所以主動聯絡幹事會申請做導師囉!

      刪除
    4. 輔導姑娘都話,今時今日香港好似我咁有愛心嘅人已經唔多!

      刪除
  2. 好有意思~~而且最開心就係見佢地用心學習^^

    回覆刪除