2010年2月6日星期六

香草蘋果炆肉排

        如果無記錯的話,香草蘋果炆肉排應該係我入廚史上第一個煮餸,但係已經唔係好記得點解當時我會煮呢個餸呢!照計當時我仲係 "做仔" 嘅時候 ( 依家唔係 "做仔" 啦,係做咗一家之 "煮" 呀!),有媽咪照顧三餐,無理由會入廚煮飯 o架!可能因為當時我八八卦卦咁入廚房問媽咪有冇嘢要幫手,咁媽咪就順勢叫我幫手煮呢個啩。當然,梗係媽咪要從旁指指點點啦,因為當時嘅我,入廚經驗絕對係 "零"!查實當時我只不過係一部 "人肉遙控煮餸機",等媽咪可以一邊 "煮" 呢個餸,另一邊就準備其他食材。 


        自此之後,唔知點解,每次煮嚫呢味餸,媽咪都會將個 "重任" 放手交俾我去煮,可能我煮得好食啩,呵呵!  都隔咗好耐無煮呢味餸喇,既然又有幾個供完佛嘅蘋果,今晚就煮啦!



材料:
腩排
蘋果
蒜茸

乾蔥頭
百里香 ( Thyme )
羅勒 ( Basil )


醃料:


生抽
老抽
紹酒
粟粉


調味料:

OK醬

喼汁
鮮醬油
黑椒粉
肉桂粉


- 腩排洗乾淨,用醃料醃好;蘋果批皮、去芯,切件備用。


- 乾蔥頭去衣,切細成乾蔥茸。


- 燒熱油,爆香蒜茸及乾蔥茸,放腩排落鑊煎香,灒酒,兜勻。


- 加入蘋果炒幾下,之後加水,冚鑊蓋略煮。


- 加調味料及香草,兜勻後用慢火繼續炆。


- 當腩排熟透、蘋果炆至軟身入味,就可以熄火,上碟。



Notes:
- 蘋果煮熟程度可依個人喜好而調節,蘋果煮得越腍就越入味。


- OK 醬味道較酸,最好試完味之後先落糖。


- 肉桂可提升蘋果香甜味,係做蘋果菜式最佳配搭。


3 則留言:

  1. 我唔知咩係ok 醬tim~~~~~~ ^^"
    我諗依味菜應該好香甜.......
     
    [版主回覆02/09/2010 16:55:00]        妳睇番我之前整 嘅 OK 汁洋蔥豬排 啦,我有影到樽 OK 醬幅相 o架,可能妳一見到就知係乜都唔定!

    回覆刪除
  2. 用蘋果煮....幾特別噃!
    [版主回覆02/10/2010 14:47:00]        係呀,都幾好味 o架,我仲試過加埋罐頭邊桃同紅酒一齊炆,仲正呀!

    回覆刪除
  3. 賣相一流!!見到流口水ing
    [版主回覆02/11/2010 03:25:00]        唔係呀嘩,妳整 嘢食叻我咁多,靚過我整咁多,都會流口水?反而我每次睇到妳 啲相就即刻肚餓就真!  妳都試 吓用妳個 Staub 整啦!

    回覆刪除