2010年2月19日星期五

大製作 — 實習篇 II

         年初三果日,我約埋 Winnie 一齊去 Louisa 屋企拜年,咁當然梗係順便整埋嘢食啦!



你睇,今次真係色彩繽紛呀!


        今次其實主要都係再次實習整 macaron,不過因為我要係廚房度埋頭苦幹咁做 "眼毛長" 嘢,所以macaron 都係主力由 Louisa 同 Winnie 兩個人整。



今次整咗兩隻好唔同嘅顏色,呢隻係 cherry red,真實睇好靚 o架!



 



之後 Winnie 就話要整佢favourite colour,即刻藍色,呢隻係 sky blue。



 



呢個就係 Louisa 大玩 crossover 之作!


 


        之後我就夾手夾腳整咗個雪芳蛋糕,呢次係我 order 要整嘅,因為我好想見識一下 Louisa 個雪芳 "彈" 糕模!佢用果個模整過幾次,個蛋糕都好有彈力 o架!



睇見呢個班蘭雪芳蛋糕都知道好實淨啦!


 



連裡面個 texture 都係咁正,食落口真係好有彈性呀


 



嗱!就係呢個雪芳 "彈" 糕模啦!


 


        Louisa 買呢個模果陣時,個店員話俾佢聽出呢個模果間公司係專門生產專業烘焙用具,所以呢個模真係好掂,連 Louisa 整果陣時突然間發瘟,做錯哂 step,將啲麵粉同糖一早溝埋一切,之後先加蛋黃打發,咁都整到個咁正嘅"彈" 糕,掂呀!你哋有冇留意到,個模邊有三支嘢 "棟" 起呢?其實係方便出爐倒扣時可以好穩陣咁放喺度,咁就唔怕會跌啦!真係三百零蚊個都物有所值!


        之前咪話我要匿係廚房度埋頭苦幹咁做 "眼毛長" ,咪就係要撕瑤柱絲囉,總共撕咗半斤呀,撕完之後我啲眼眉毛長咗成吋呀 做乜要撕咁多瑤柱絲?咪就係因為 ………



……… 要XO 醬囉!



        有興趣睇番上次大製作實習嗎?


2 則留言:

  1. 個模咩牌子呀...咁鬼貴!
    [版主回覆02/22/2010 14:40:00]        咩牌子就真係唔知喎,等我影張相俾妳睇啦!        有幾貴呀,KAI 貝印個模都要過 $300 啦,而且個 friend 呢個模係 22 吋 o架,夠哂成 枱人 食啦!

    回覆刪除
  2. HiHi,我路過,見到你哋啲馬卡龍整得好靚呀! 呢排都好興整班蘭雪芳蛋糕!
    [版主回覆02/22/2010 16:42:00]        首先要多謝妳先!         " 呢排都好興整班蘭雪芳蛋糕! "         可能係因為「美心」 嘅關係啦!不過我同個 friend 好早已經成日整 嚟食 o架喇,果陣 「美心」都仲未有得買!

    回覆刪除