2011年1月26日星期三

提早的新年禮物

        噚日去咗教 Arthur,幫佢作最後衝刺,因為嚟緊星期六佢要考 theory 呀,希望佢可以成功 pass 到啦!


        去到 Arthur 屋企時,Louisa 仲未走,我哋傾咗一陣間,佢臨出門口前佢送嘢俾我呀!



就係呢對矽膠攪拌匙同膠刮,淺粉藍色,好靚哦!


 



仲有呢盒超大粒士多啤梨,好好食 o架,我已經好耐都無食過咁甜
嘅士多啤梨喇!


 


        教完 Arthur 之後就即刻趕過去 Miss Cheng 屋企教 Aaron,佢同樣都係星期六考 theory,所以一樣係幫佢臨尾衝刺。食完飯、上完堂之後,臨走時 Miss 又送盒朱古力俾我,話我成日咁夜先食飯,等我可以教到中途食少少嘢頂肚喎!



睇見個包裝就覺得好好味喇,係原粒酒浸櫻桃朱古力嚟 o架!


 


        多謝哂 Louisa 同 Miss 提早嘅新年禮物!


5 則留言:

  1. 套刮刀好靚 ,最正就係冇接駁位...唔會藏污糟野...我都會揀咁既用...
    [版主回覆01/30/2011 19:55:00]         係囉,有接駁位果種要拆開洗先至乾淨,呢個刮得好乾淨,名符其實係孤寒刮呀!

    回覆刪除
  2. 你就好啦! 有禮物收.
    [版主回覆01/30/2011 19:56:00]        妳都會有 o架!

    回覆刪除
  3. 給自己最好的~
    [版主回覆01/30/2011 19:56:00]        多謝妳呀!

    回覆刪除
  4. 發達喇你!
    [版主回覆01/30/2011 19:57:00]         有幾發達呀?有錢收就真係發達囉!

    回覆刪除
  5. Fatgarfield 肥加菲2011年2月1日 下午9:12

    Nice! Very friendly employers!
    [版主回覆02/01/2011 21:45:00]        Thank you very much!

    回覆刪除