2011年1月15日星期六

第一次煲藥

        睇完西醫之後,已經叫做好咗七、八成,但係都未完全清得哂,而且右面肋骨仍然勁痛,夜晚瞓覺轉身都痛醒呀,係時候要去見吓大夫把吓脈喇!


        睇完醫生,醫生除咗話我感冒未清之外,應該因為之前咳得太犀利而扯傷咗右面肋骨位附近嘅神經線,所以攪到咁痛,佢仲問我平時係咪好易痾 o添!真係始終都係中醫把脈掂好多,上次去睇西醫,個醫生問我有咩病癥,之後就開藥。唉,有時病人點講得咁仔細呀,反而中醫一把脈就立即知道內裡乾坤。


        本來我都想喺埋診所度煲埋藥,費事自己煲咁煩嘛,既要睇火,又怕煲乾水煲燶藥,但係夾唔啱時間,之後要趕住返中心教琴,咁就唯有拎返屋企自己煲囉!


        咁大個仔都係第一次煲藥,以前有媽咪幫我煲嘛!呢頭放好哂藥入個藥煲,倒水入去,果頭就發現個煲裂底,一路滴水,可能因為無用得耐啦!於是老豆就即刻落街買過個新藥煲返嚟,點知佢話鋪頭職員教佢浸水一、兩日先好用,咁我咪迫住用過真空煲內鍋嚟煲囉,雖然明知用金屬煲煲藥唔係咁好,但都無辦法啦,下一服藥先至用番藥煲煲囉,用不銹鋼煲煲藥都好過用其他金屬煲嘅!


        原來煲藥比相像中輕鬆得多,好彩醫生話咗俾我聽大約煲一個鐘度就煲好,校好 timer,鐘一響就去斟啲藥。嘩,真係好準,一斟就已經啱好兩碗多少少,咁倒番哂落煲後,加埋幾包後下,煲多三分鐘就攪掂!



前面果碗即刻飲,後面果盅就聽日燉番熱再飲,前後總共
要飲四碗藥。


 


        睇見碗藥,係咪即刻覺得好深色,一定勁苦哩!咁你就估錯喇,呢碗藥居然入口有少少甜,無錯,係甜而唔係甘,所以呢碗應該係我呢世人飲過咁多碗中藥中最易入口嘅一碗,真係小朋友都未必會抗拒呀!


6 則留言:

  1. 唉....我因為要煲藥比少爺仔....家吓變咗熟手技工喇! 中藥真係幾有效架....慢慢調理吓喇!保重呀!
    [版主回覆01/17/2011 00:22:00]        撞鬼咩,煲藥煲到變熟手技工!         其實我一向都唔係太鍾意睇西醫,不過呢次實在太嚴重,所以一定要先睇西醫囉,夠快手嘛!

    回覆刪除
  2. 叫個執藥既幫你煲埋仲咪好,個零鐘仍地就煲完有得飲喇~
    你話係咪好方便先??XD
    [版主回覆01/17/2011 00:26:00]        我夠知啦,但係我係 喺佐敦 睇中醫,個零鐘後要返番大角嘴,根本趕唔切 o架!

    回覆刪除
  3. 你絕對攞黎煩啦...
    [版主回覆01/17/2011 00:28:00]        咩意思先!!

    回覆刪除
  4. 你真喺要多d休息啦! 祝你早日康復
    [版主回覆01/17/2011 15:21:00]        多謝妳呀!我其實依家已經好番好多,不過係把聲仲未完全開哂囉!

    回覆刪除
  5. 我都好耐冇煲中藥了.....西藥算數.
    祝早日好番.
    [版主回覆01/17/2011 16:10:00]        多謝你呀 A moon!         你唔覺得食西藥會食到 "瘟瘟鈍鈍" 咩?

    回覆刪除
  6. 你睇個中醫好似好掂咁喎.. 可否介紹一下我想去看看呢~
    [版主回覆02/23/2011 00:19:00]        你再 send 多一次私人回應俾我,我私下話你知啦,公開講唔係咁好!

    回覆刪除