2011年2月9日星期三

北芪黨參螺頭海參雪耳湯

        呢個湯其實係年三十晚煲 o架啦,不過因為要讓幾篇賀年 blog 出先,所以佢就唯有讓路喇!


        我之所以會煲呢個湯,係因為老豆係年廿八果日做咗個小手術,而我自己又唔係好識煲啲咩湯俾佢補一補,咁就唯有用滋陰嘅螺頭加豐富膠質嘅海參同雪耳煲湯俾佢飲囉!



材料:
海參
螺頭
豬腱
冬菇
雪耳

黨參
紅棗
圓肉


- 海參浸發好,清除內臟、內膜,用薑蔥水汆水,過冷河後切件。


- 螺頭去除內臟,洗刷乾淨,汆水後過冷河,切片備用。


- 豬腱洗乾淨,汆水後用清水沖洗;冬菇用清水浸軟身,去蒂後洗乾淨。


- 雪耳浸發後剪去底部,洗乾淨後汆水、過冷河。


- 北芪、黨參用熱水浸至軟身後洗淨,剪開兩份。


- 紅棗用熱水浸至軟身後洗淨,去核;圓肉用水浸軟後洗淨備用。


- 將所有材料凍水放落真空煲內鍋煲滾,之後參照真空煲用法將湯煲好。


- 最後落鹽調味即可。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans 啦!


沒有留言:

發佈留言