2011年2月26日星期六

朱古力磚 (香橙味) Pavé au chocolat (Orange Flavor)

        上次整朱古力磚已經食哂,今日又再整多次,不過今次玩吓新口味,加入橙皮同橙酒做成香橙味嘅朱古力磚。




材料:
55%朱古力      35克
70%朱古力      100克
淡忌廉             100毫升
麥芽糖             10克
橙皮茸             半個橙份量
君度橙酒          1 湯匙
可可粉              適量


以上材料份量可做 12 厘米 X 15 厘米朱古力一底。

- 將淡忌廉、麥芽糖同橙皮茸倒入煲內加熱。

- 當麥芽糖完全溶解並與淡忌廉拌勻後,過篩倒入朱古力內,拌至朱古力溶化。

- 朱古力忌廉混合好後,加入橙酒拌勻。


將朱古力漿倒入已墊入爐紙嘅長形模內,輕輕掃平表面。

- 放入雪櫃雪至凝固後,喺表面灑上可可粉。

- 將朱古力切件,然後逐粒放入裝有可可粉嘅碗內,將其餘表面均勻沾上可可粉
  即成。





味道唔錯,同我鍾意果隻 Lindt Intense Orange Dark Chocolate
味道差唔多,好滿意呀!







Notes

- 淡忌廉過篩後可將橙皮茸隔出。



      

4 則留言:

  1. 我唔會加麥芽糖..超甜...橙味好正....鐘意
    [版主回覆02/27/2011 16:52:00]        吓,麥芽糖點會甜呀!幾乎可以話無乜甜味喎!不過落 咗佢真係無咁容易溶呢。

    回覆刪除
  2. 呢種"ROYCE"款的朱古力好食呀! 不過我冇整好耐了.
    有d食譜會落葡萄糖膠, 都類似麥芽糖的. 麥芽糖可能更天然一些.
    [版主回覆03/02/2011 17:41:00]        我係初哥嘛,所以咪整住呢 啲小兒科 嘢玩 吓先囉,你呢 啲大師梗係唔玩呢隻,玩調溫倒模朱古力啦!         我覺 得加麥芽糖之後凝固力好好多!

    回覆刪除
  3. 橙味超 like 呀....正!
    [版主回覆03/02/2011 17:38:00]         原來有好多人都同我一樣鍾意橙味喎!

    回覆刪除
  4. 係喎, 用橙酒又可加埋橙皮... 又跟! thx!
    [版主回覆03/04/2011 13:21:00]        咁整完之後再話俾我聽味道如何呀!

    回覆刪除